Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > TouchPad

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 juli 2011, 22:36
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
De TouchPad en Computer!Totaal

Hallo allemaal,

In het juli nummer van Computer!Totaal is een uitgebreide test van tablets te vinden.. Hierbij viel het me op dat het heel veel iPad en Android is wat bij hen de klok slaat, maar er wordt met geen woord werd gerept over webOS en de aanstaande TouchPad. Ik kon het niet laten om de redactie hierover te mailen en hierin de suggestie te wekken of er wellicht commerciële belangen bij IDG meespelen... Vandaag kreeg ik antwoord:

Beste xxx,

Als redactie zijn wij niet afhankelijk van commerciële belangen. Dit is dus zeker niet de reden dat we de HP TouchPad niet meegenomen hebben in de test.
Op het moment dat wij de test uitvoerden (eind mei / begin juni), was deze tablet nog niet beschikbaar, ook niet als testexemplaar. Er was nog niet bekend wanneer de tablet op de Nederlandse markt zou komen, waardoor we hem ook niet in het lijstje ‘Komt er ook aan’ hebben geplaatst.
Afgelopen vrijdag is HP met de verkoop van de tablet gestart in de VS. Onze Amerikaanse collega’s (Reviews and News on Tech Products, Software and Downloads | PCWorld) hebben hem wel gereviewd, en zijn gematigd enthousiast. De Engelstalige review kunt u lezen op HP TouchPad Tablet Review | PCWorld.
Wanneer deze tablet in Nederland beschikbaar komt is nog niet bekend, maar Nederland zal niet bij de eerste landen zitten. Natuurlijk gaan we deze tablet wel testen als deze hier beschikbaar is!
Ik gebruik uw vraag en het antwoord ook graag in de rubriek ‘Mail’ van Computer!Totaal 08.

Met vriendelijke groet,
Theske Slijkerman
Eindredacteur Computer!Totaal
IDG Nederland


Inderdaad geen positieve review in PCWorld. Ik ben toch benieuwd of C!T in de toekomst wat meer over webOS , de TouchPad en mogelijk de Pré 3 gaat publiceren....
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 juli 2011, 11:09
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Nou ja, het zou omgekeerd vreemd zijn om apparaten te beoordelen die niet verkrijgbaar zijn voor de doelgroep van Nederlandse lezers. Zonder omwegen is dat nu het geval voor webOS.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 juli 2011, 12:05
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar het valt me op dat er C!T eigenlijk nooit met een woord gerept wordt over WebOS, terwijl de iPads en de Androids je hier om de oren vliegen. Dat kan natuurlijk komen omdat Palm/HP niet echt in de doelgroep van C!T past, maar ik vind het niet terecht om deze nieuwe ontwikkelingen, als WebOS niet te signaleren...
Overigens stond een maand of wat geleden in PCM een soortgelijke test over tablets en daar werd in een apart kader al wel geschreven over de komst van de TouchPad.
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #4  
Oud 06 juli 2011, 18:10
GuyFromNam
Guest
 
Berichten: n/a
.

Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 12:37.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023