Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08 december 2016, 17:16
Doodeman's schermafbeelding
Doodeman Doodeman is offline
Senior lid
Voornaam: Peter
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 12 juli 2009
Berichten: 58
Van oud naar nieuw

Hallo,

Even een ander vraagje. Ik heb nu de Palm Zire 71. Maar wie kan mij vertellen welke types Palm nieuwer zijn. Ik weet van de tungsten, de treo en nog een paar, maar heeft iemand een lijstje voor mij met nieuwere types vanaf de palm Zire 71?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 december 2016, 20:29
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
De Zire 71 heeft nog een 144 MHz TI-OMAP processor, net als de Tungsten T en T2. De Tungsten T3, T5, E2, C en TX, de Zire 21, 31 en 72, de Treo 650 en 680 en de LifeDrive zijn allemaal sneller. Het mooie aan de Treo 650 en 680 is dat je ermee kunt bellen.

Op Wikipedia staat een lijstje: https://en.wikipedia.org/wiki/Palm_(PDA)
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 december 2016, 18:09
Doodeman's schermafbeelding
Doodeman Doodeman is offline
Senior lid
Voornaam: Peter
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 12 juli 2009
Berichten: 58
Nieuwe palm

Hallo,

Je hebt me supergoed geholpen. Ik heb nu de palm Tungsten E2. Alleen lukt het me niet bluetooth verbinding te maken met mijn telefoon: de LG-C360. Heb jij enig idee hoe dat moet. Phone Link Updater voor Palm kan ik ook niet ergens downloaden. op mijn computer gebruik ik nu Desktop versie 6.2.2. Bij mijn Palm Zire 71 was dat versie 4.1.4. Kun je mij uit de brand helpen?

Ook had ik op mijn palm Zire 71 Address v. 4.5.1P staan, op mijn Palm Tungsten E2 Contacts v.1.2. Maar adressen staan wel op mijn Palm Desktop versie 6.2.2, maar niet op Contacts v.1.2. Hoe kan dat, is daar een oplossing voor?

Ook had ik in mijn Zire een sd-card van 2gb, maar mijn Tungsten herkent die kaart niet. Weet je daar ook iets op?

Alvast bedankt en een goede jaarwisseling.

Groeten,

Peter

Laatst gewijzigd door Doodeman; 26 december 2016 om 19:04. Reden: Twee vragen vergeten
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 december 2016, 11:38
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Een SD-kaart zou je eventueel opnieuw kunnen formateren, wellicht brengt dat verbetering.

Wat betreft de software en updates: het is jammer dat er geen plek online is waar dergelijke downloads nog te vinden zijn nadat Palm als een nachtkaars uitgegaan is.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 december 2016, 08:45
Doodeman's schermafbeelding
Doodeman Doodeman is offline
Senior lid
Voornaam: Peter
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 12 juli 2009
Berichten: 58
Storing

Hallo,

Het probleem met de adressen en memo's is opgelost. Nadat ik Palm Desktop 6.2 had verwijderd en Desktop 4.5 weer had geinstalleerd, was dat probleem verholpen. De SD-card ga ik leegmaken, formatteren en dan de programma's en foto's er weer opzetten. Hopen dat dat helpt. Zou een eventuele reset van de palm Tungsten ook helpen, denk je?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 29 december 2016, 11:38
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doodeman Bekijk bericht
Zou een eventuele reset van de palm Tungsten ook helpen, denk je?
Ik gok dat dat weinig verschil zal maken, maar het is te proberen als het formateren geen verbetering brengt.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 06 januari 2017, 09:42
Doodeman's schermafbeelding
Doodeman Doodeman is offline
Senior lid
Voornaam: Peter
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 12 juli 2009
Berichten: 58
Storing

Hallo,

Bedankt voor je uitleg. Alles werkt nu zoals het zou moeten. Alleen snap ik niet waarom mijn palm Zire een sd-kaart van 2 Gb aankan, en een nieuwere Palm Tungsten een sd-kaart van 1 Gb. Want die wordt wel herkent door de Tungsten. Is er nog een trucje zodat er een grotere sd-kaart in kan, of is er nog de mogelijkheid firmware te updaten? Ik hoop het, maar als dat niet lukt, dan moet ik het hier maar mee doen. En is de Phone Link Updater nog ergens te vinden? Ik heb als mobiel een LG C360.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 06 januari 2017, 12:17
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Met PowerSDHC zou je grotere geheugenkaartjes moeten kunnen gebruiken. Ik ben bang dat phone link updater nergens meer beschikbaar is.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023