Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 oktober 2012, 11:47
Perraudin Perraudin is offline
Lid
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 09 juni 2011
Berichten: 28
palm pre geheugen probleem ?

Na update Navit raakte m'n palm pre nogal in de war en heeft al deze software doen verdwijnen. Na veel gesodemieter (wilde ook niet resetten) heb ik de Webdoctor ingeschakeld . Lijkt allemaal in orde , palm profile weer opgerakeld (supergoed!) maar hij weigert nog steeds apps te installeren , en foto's verwijderen etc wil ie ook niet.
Heeft ie een probleem met z'n geheugen ofzo?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 oktober 2012, 15:42
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Kan je via de USB-modus wel zaken toevoegen en verwijderen?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 oktober 2012, 15:57
Perraudin Perraudin is offline
Lid
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 09 juni 2011
Berichten: 28
Ik krijg het toestel wel in de usb mode maar mijn laptop vind 'm dan niet verder
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 oktober 2012, 19:13
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Het lijkt erop dat je media partitie corrupt is geraakt. Dat is het deel van het geheugen waar al je bestanden komen te staan, inclusief applicaties, en tevens het deel dat beschikbaar is via de USB-modus (specifiek de /media/internal map). Je kan via de Device Info applicatie de verschillende reset opties bekijken (ergens onderaan het eerste scherm), en dan kiezen voor Erase USB Drive. Hopelijk herstelt dat de boel.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 oktober 2012, 19:38
Perraudin Perraudin is offline
Lid
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 09 juni 2011
Berichten: 28
Nee helaas. Als ik voor die optie kies . verschijnt er heel even links onder in beeld "erasing....." en vervolgens wordt het scherm met de Reset options wat wazig. Maar verder niets
Met citaat reageren
  #6  
Oud 24 oktober 2012, 14:06
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Hmm, en is er met de webOS Doctor niet een optie om het geheugen te herstellen? Het lijkt erop dat die partitie 'kapot' is.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 24 oktober 2012, 14:38
Perraudin Perraudin is offline
Lid
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 09 juni 2011
Berichten: 28
Tja en wat dan ?
Ik kreeg m'n palm pre vanochtend plots (na veel gerommel) wel in de usb modus. Webdoctor kan echter geen verbinding maken.
Wel kreeg ik de mogelijkheid met de verkenner in de mappen van de palm te loeren .
Kon nu bestanden weghalen , dus heb wat muziekbestanden verwijderd . En zag dat Ondanks een harde reset met de webos doctor er nog megahoeveelheden bestanden van navit stonden . Erg onlogisch allemaal

Maar op de palm zelf blijft het onmogelijk apps te installeren, foto's weg te halen etc.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 24 oktober 2012, 19:48
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ik heb even gekeken bij mijn Pre3 hoe de partitie eruit ziet. Als je je toestel nog in USB-modus kan krijgen, kan je proberen de hele boel te formatteren. De naam moet je wel hetzelfde houden (in mijn geval HP PRE3) en de bestandsindeling is (MS-DOS) FAT32. Daarna het toestel aan en uit zetten, en wierook aansteken Misschien dat het enige verbetering brengt.

Was er overigens wel genoeg ruimte om de Navit kaarten te installeren? Misschien dat daar een probleem zat?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
palm pre


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023