Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 juli 2006, 21:44
twizzle
Guest
 
Berichten: n/a
uitbreiden

Ik ben een beetje bang om mn tungsten uit te breiden, bang dat er iets fout gaat , maar ik zou er graag meer geheugen op willen hebben, weet alleen niet hoe .
En tevens wat zakelijke programmas erop, kan ik dat zonder problemen doen.. moet ook nog even goed uitzoeken hoe hij precies werkt, maar ik wil hem dus gebruiken voor mn werk, klanten erin zetten, behandelingen, liefst een foto enz.. iemand een tip..?

bedankt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 juli 2006, 22:09
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twizzle
Ik ben een beetje bang om mn tungsten uit te breiden, bang dat er iets fout gaat , maar ik zou er graag meer geheugen op willen hebben, weet alleen niet hoe
Dat lijkt me nogal simpel: een SD-(geheugen)kaart er bij kopen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twizzle
En tevens wat zakelijke programmas erop, kan ik dat zonder problemen doen.. moet ook nog even goed uitzoeken hoe hij precies werkt, maar ik wil hem dus gebruiken voor mn werk, klanten erin zetten, behandelingen, liefst een foto enz.. iemand een tip..?
Je moet iets explicieter zijn in je wensen. Een klantensbestand kun je in je Adresboek plaatsen, behendelingen in een database-programma (een hele goede en freware is bv. HandyShopper) en foto's: tja daar heb je ook verschillende programma's voor. Je hebt al een 'ingebouwde foto-applicatie, en daarnaast zijn er andere te downloaden, zoals SplashPhoto.
__________________
Werkdierenquizpaardenquizhenk
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 juli 2006, 22:48
Ratch's schermafbeelding
Ratch Ratch is offline
Palm Werper
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 249
Twizzle,

Alles wat je in je bericht vermeld, hoort bij het traditionele PDA-gebeuren. Misschien eens de bijgeleverde manual van je E2 lezen?

http://www.palm.com/us/support/tungstene2/ probeer anders deze links eens. Hier zie je rechtsonder enkele .pdf bestanden, moet je maar eens doornemen. Vooral de User Guide hierin is zeer handig.
__________________
ITIME - Time To Get It

Laatst gewijzigd door Ratch; 04 juli 2006 om 22:55.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023