Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11 mei 2005, 20:58
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
[Opinie] PalmOne begrijpt het eindelijk

Tussen Pocket PC Thoughts, 1SRC en Brighthand is een interessante discussie gaande.
Volgens Pocket PC Thoughts blijkt uit het feit dat palmOne de Mobile Manager-productgroep aankondigt, dat ze het "eindelijk hebben begrepen". Na 7 jaar komen de ontwikkelaars van PalmOS erachter dat mensen eigenlijk een alles-in-een apparaat willen. Terwijl Pocket PC's al vanaf het begin waren volgepropt met allerlei functies.
Maar 1SRC is het daar niet mee eens: het is niet palmOne die een inhaalslag moet maken, maar dit geldt juist voor Pocket PC's, die al vanaf het begin bezig zijn met een inhaalslag. Bovendien heeft Ed van Pocket PC Thoughts blijkbaar nog nooit een Sony CLIE van dichtbij gezien... (alhoewel die niet van palmOne zijn).

Meer info: 1SRC
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ldmm.jpg‎ (41,4 KB, 163x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 mei 2005, 21:36
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Nou dat van die Cliés daar ben ik het mee eens, Sony is al een tijdlang op de goede weg wat dat betreft. palmOne heeft veel meer gewerkt in mijn ogen met een gescheiden lijn van apparaten, waarbij er verschillende "top" apparaten net iets misten wat vergelijkbare Pocket PC machientjes wel hadden. Wat dat met PalmOs te maken heeft weet ik eigenlijk niet.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 mei 2005, 22:10
Danskonijn's schermafbeelding
Danskonijn Danskonijn is offline
Een echte meelezert
Voornaam: Sander
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 25 april 2003
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 264
Hmmm, volgens mij heeft de heer Hansberry een rotweek, of hij lijdt aan het Calimero-syndroom. Wat een onterechte licht arrogante sneer richting Palm. Hopelijk wordt dit niet ouderwets modder gooien tussen de diverse sites

Maar Gonny, bedankt. Door de foto van de LD kan ik weer rustig slapen. Nog 7(?) nachtjes slapen
__________________
Het konijn maakt een uitstapje....X50v
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 mei 2005, 15:57
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Dat palmOne de laatste jaren een beetje achter heeft gelopen, dat is wel een beetje zo. Neemt niet weg dat ze altijd wel inovatieve producten hebben gemaakt. Het Schuifsysteem van de T-serie (en ook wel een beetje die van de Zire71) wordt door menig PPC-gebruiker hoog in de lucht geprezen. Een flashdrive als in de T5 was ook nieuw en de HDD van de LifeDrive helemaal! Maar zoals in het artikel al wordt gezegd; men wil alles in een!
__________________
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 mei 2005, 18:45
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Wink Alles in een...., zowel bij PPC als Palm

Kijk maar eens naar de Treo 650 en de (aankomende) HP HW 6500 http://www.engadget.com/entry/1234000913030286/ . Palm heeft het dus al een tijdje begrepen.

De een is een Palm, de ander een PPC. Zoek de verschillen! Ze komen steeds dichter bij elkaar. De PPC heeft trouwens ingebouwde GPS. (Ook niet te versmaden).

Wat moet ik nou zometeen met mijn Treo 270 en mijn Asus 620 met TomTom? Een alles in een dus!!

Groet,
Frits

Laatst gewijzigd door Frits; 12 mei 2005 om 18:46. Reden: Foutje bij de link
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023