Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08 november 2001, 21:33
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Review Ttools Solovision Security Screen

Hallo,

review over de Ttools Solovision Screen Protector staat nu online op http://www.palmclub.nl/reviews/accessoires/solovision

Graag commentaar via deze thread.

Groeten,

Ivo
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 november 2001, 22:19
barend
Guest
 
Berichten: n/a
zinloos of niet

Leuke review, alleen voor 100 gulden een setje kopen waarmee mensen niet mee kunnen kijken. Tja dan hou je je palm toch een beetje gekanteld. Kunnen mensen ook niet meelezen. Maargoed als je echt paranoia bent is het misschien wel handig Ik vind het veel geld voor weinig waar (maar dat is mijn mening)

Verder wel een goede review!

Barend
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 november 2001, 11:06
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Tja, das waar.

Hoi barend,

tja, het klopt wel wat je zegt. +/- 100 gulden betalen voor 2 security screens is best wel veel. Ik heb ze ook niet zelf gekocht hoor Maar toch, het is een leuke screenprotector, vooral als je meer reist.

Een aantal meer reacties zou ik erg leuk vinden....

Gr. Ivo
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 november 2001, 14:04
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Cool

Zoals met wel meer spullen uit de VS: je kunt beter iemand vragen om ze mee te nemen, dan dat je één pakketje laat overzenden. De verzendkosten zijn nog hoger dan de prijs van het produkt zelf! Normaalgesproken betaal je rond de 35 gulden, dat vind ik wel redelijk.

Je kunt natuurlijk ook met meerdere mensen tegelijk bestellen en dan de prijs delen.
__________________
gonny
Met citaat reageren
  #5  
Oud 09 november 2001, 14:43
Canaria's schermafbeelding
Canaria Canaria is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carin
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 06 februari 2001
Locatie: Utrecht
Berichten: 126
Stuur een bericht via ICQ naar Canaria
Ik vond het een interessant review. Niet omdat ik die screenprotectors meteen zou willen kopen, want ze zijn wel erg duur, maar het is altijd handig om reviews te kunnen lezen over producten die je niet zomaar even uit kunt proberen voordat je ze koopt. Na het lezen van deze review kreeg ik ideeen voor andere screenprotectors. Bijvoorbeeld met andere hologramachtige afbeeldingen, die je alleen vanaf de zijkant bekeken kan zien. Ze bestaan al voor gsm-displays, dus waarom niet voor Palms?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 15 november 2001, 00:29
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Comment of ttools...

Deb Bamford, hoofd marketing of ttools gaf het volgende commentaar over de grootte van de solovision vellen:

"As chief marketing officer of ttools, I wanted to respond to your feedback regarding the SOLOvision sizing and to let you know how it is being addressed. We recently launched the SOLOvision product with the intent to have it fit most PDAs. Although many of the screens are close in size they often differ by a few millimeters from each other. We choose the current size because we felt that it worked best for most units on the market. Since our launch we have been collecting feedback from our customer base on an ongoing basis. In response to that feedback we are currently working on a larger version that we can sell specifically for the Palm III, Visor and iPAQ units. New screens sizes will be available at the end of January. The current size fits the Palm V, and m505 perfectly and can easily be trimmed using the enclosed card to fit the Palm m100, m105 and Sony Clie. Our products undergo constant improvements based on customer feedback."
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023