Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31 januari 2003, 20:46
Ropie58's schermafbeelding
Ropie58 Ropie58 is offline
Verder gaat alles goed...
Voornaam: Robert
Model: Sony Clie PEG-SJ30
 
Geregistreerd: 21 april 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 86
"Hide" en "Show" in Datbk5...

Beste mensen,

Ik dacht dat ik het door had, maar iedere keer laat ik mij er weer door verrassen: afspraken en/of "ToDo's" die ik kennelijk onbewust in de zogenaamde "Hide"-mode plaats. Iets wat ik eigenlijk helemaal niet wil en ongelooflijk irritant vind als het mij tóch weer overkomt.

Als je er dan op een gegeven moment achterkomt dat dat wéér met een afspraak is gebeurd omdat je wist dat je hem had gemaakt maar nergens kon terugvinden, dan denk je dat je dat "eenvoudig" kunt opheffen door in het "Misc."-menu op "Hide/Show ToDo's" en "Hide/Show All Items" te tappen. Nou, niet dus!!
Het "s"-je en of "h"-tje blijven zichtbaar. Alléén op de bewuste dag zelf (in de "Daily View") kan de afspraak weer zichtbaar gemaakt worden door op het "s"-je te tappen. Het vreemde daarbij, is dat die afspraak dan ook alléén maar in de "Daily View" zichtbaar is en nergens anders. Zodra je ook maar even van scherm of dag veranderd is de afspraak wederom "hidden".

Gezien het feit dat ik mijn Datebk5 zó heb ingesteld dat deze standaard in de "Week View" wordt geopend, begrijp je mijn irritatie als mijn afspraak niet zichtbaar is.

Ik heb drie vragen aan jullie:

1: Hoe kan ik dit probleem opheffen?
2: Hoewel dit gelukkig niet met alle nieuwe afspraken en of "ToDo's" gebeurt, kunnen jullie mij misschien vertellen wat ik (fout) doe waardoor zij soms tóch in de zgn. "hide"-mode terechtkomen?
3: Kunnen jullie mij ook zeggen hoe ik dit (voor mij) irritante gedoe kan voorkomen? De manual van Datbk5 maakt dat mij niet echt duidelijk.

Ik hoor graag van jullie.

B.v.d.

Rob
__________________
Ik ben niet gek, maar ik doe mijn best...
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023