Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07 november 2006, 23:22
bdikkeboom
Guest
 
Berichten: n/a
Question E2 - GPS probleem met Holux 230 & TT521

Hopelijk weet iemand van jullie de oplossing want ik zit met een raadselachtig probleem...

Ik heb zojuist (2de hands) een Tungsten E2 gekocht met Holux 230 bluetooth GPS en TomTom 5.21.

Ik heb alles geinstalleerd, bluetooth even gepaired met GPS muisje.. TomTom ingesteld op de GPS muis (bluetooth device) en toen werd de GPS niet gevonden onder Tomtom...

Nu kom ik er achter dat het wel werkt als ik de GPS muis uitschakel, dan Tomtom start, GPS muis aan en direct werken maar ! Elke andere volgorde werkt niet, ook als je de GPS muis even uitschakelt tijdens het werken met Tomtom en dan weer aan zet werkt hij pas weer bij het verlaten van Tomtom - muis uit - Tomtom in - muis aan....

Nou heb ik ook een MDA II met een andere bluetooth muis waarbij ik een compoort kon instellen en vervolgens Tomtom instellen op een GPS muis op compoort X. Werkt perfect. Op diverse sites op internet kom ik ook dezelfde instellingen tegen met de Palm.

Maar bij deze palm kan ik geen compoort instellen. Kan ook geen bluetooth tools vinden voor Palm op internet waarmee het misschien zou kunnen lukken...

Iemand een gouden tip ?

Groeten,
Bart.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023