Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Softwareontwikkeling

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 januari 2002, 12:38
paulR paulR is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 10 januari 2002
Berichten: 64
datebook icon

binnen datebk wordt met een icon aangegeven of een item recurring is of een note heeft.

in schedule+ bijvoorbeeld staat er een key-icon achter een privé-afspraak.

ik weet dat je bijvoorbeeld in actnames handmatig iconen kunt toevoegen, maar omdat het mij nogal eens voorkomt dat ik een privé-afspraak onterecht niet aanvink en dat dit niet zichtbaar wordt indien je hebt gekozen voor "show records" lijkt het mij handig dat er automatisch dit key-icon wordt toegevoegd.

enig idee of hiervoor een bestaande hack is of dat het mogelijk is hiervoor iets te ontwikkelen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 januari 2002, 14:23
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Als je het nu over de standaard PalmOS datebookfunctie hebt is het misschien aardig om eens naar DateBk3 of DateBk4 te kijken. Daar kun je veel meer met iconen, groepen en grijstinten danwel kleur.

Zie: Datebk4

Succes, groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 januari 2002, 14:36
paulR paulR is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 10 januari 2002
Berichten: 64
ik ken de algemene mogelijkheden van datebk3/4 of actionnames. maar zoals ik reeds schreef kan alleen handmatig een icoon worden toegevoegd, terwijl ik dat juist automatisch bij het aanvinken van de "private checkbox"in details gedaan wil hebben (zoals bv wel bij palmdesktop address met een sleutelicoon gebeurt).
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 januari 2002, 16:50
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Datebk4

In Datebk4 werkt het zo:
menu > Cat. > Appt. categories

Hier kun je evt. een nieuwe categorie (edit) Private opgeven. Als je dit gedaan hebt, klik dan op het vierkantje voor de nieuwe categorie. Nu heb je standaard voor alle afspraken met deze categorie dit icoon. Eventueel kun je trouwens in dit scherm ook de kleur en vele andere opties installen door op de [P] te klikken.

jp.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023