Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 februari 2006, 07:43
knoxville
Guest
 
Berichten: n/a
Treo 650 + TomTom + carkit bluetooth

Sinds kort heb ik een palm treo met TomTom navigator 5. Super het werkt geweldig maar.........Ik heb ook een carkit parrot CK 3000 Evloution met Bluetooth verbinding. Als ik m'n palm in de auto zet en m'n motor aanzet vind hij eerst de telefoonverbinding wil ik dan navigeren dan pakt hij GPS niet meer. Ik moet dan m'n motor uitzetten, GPS eerst aanzetten en dan weer m'n motor aanzetten zodat hij die als eerste ziet. IS NIET HANDIG!!! HELP!Is er iemand die mij kan helpen?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 maart 2006, 20:31
paul poppenk
Guest
 
Berichten: n/a
heb zelf ook een treo 650 en een parrot ck 3000. maar heb wel een "vaste gps-muis" aan de cradle hangen waar de tero inzit als ik hem in de auto zet.
Ken dus je probleem niet - waarschijnlijk door de vaste muis. heb het vermoeden dat de parrot maar een beperkt aantal bluetooth verbindingen aan kan en dat hij telkens als eerste terugvalt op degene die als laatste is gebruikt.
Hoe heb jij overigens de verbinding tussen je treo en de parrot tot stand gebracht?
mijn treo kan de parrot wel herkennen en accepteren als apparaat, maar als ik met de treo dan wil bellen dan gaat het niet via de parrot maar alleen via de treo.
als ik mijn nokia 6301i gerbuik dan doet die dat wel via de parrot.
Hoe heb jij die verbinding voor elkaar gekregen?
Paul P
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 maart 2006, 17:10
Eef
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knoxville
Sinds kort heb ik een palm treo met TomTom navigator 5. Super het werkt geweldig maar.........Ik heb ook een carkit parrot CK 3000 Evloution met Bluetooth verbinding. Als ik m'n palm in de auto zet en m'n motor aanzet vind hij eerst de telefoonverbinding wil ik dan navigeren dan pakt hij GPS niet meer. Ik moet dan m'n motor uitzetten, GPS eerst aanzetten en dan weer m'n motor aanzetten zodat hij die als eerste ziet. IS NIET HANDIG!!! HELP!Is er iemand die mij kan helpen?
Ik heb dezelfde configuratie en het zelfde probleem. Dit is pas ontstaan na de update van 5.201.
Mijn oplossing nu: bluetooth in de contactlist gezet, (minder handelingen) wil ik navigeren dan zet ik bluetooth op Off en direct daarna weer op On, vervolgens start ik Navigator 5 op en kan ik navigeren. Enkele seconden na afsluiten Navigator 5 springt hij weer op telefoon verbinding.
Probleem wat gebleven is voor en na update, dat wanneer ik tijdens het navigeren een telefoontje krijg ik het geluid alleen via de telefoon hoor en niet via de carkit. Dit is zeer irriterend.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 mei 2006, 22:47
edvanwees
Guest
 
Berichten: n/a
Voordat je je navigator aanzet eerst de bluetooth van de telefoon uitzetten. Zie icoontje rechtsbovenaan in scherm. Als je dan navigator aanzet vraagt ie of je de bluethoot wil aanzetten...dat wil je dan...daarna is de verbinding tot stand gekomen met de gps......motor hoeft dus niet af...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 28 mei 2006, 16:46
paul poppenk
Guest
 
Berichten: n/a
dank voor je reactie.
heb echter andere problemen met mijn carkit gekregen en daarom een nieuwe (de 3200 van Parrot) gekocht en heb daarmee geen problemen meer met verbinden.
Heb via apart doorzenden ook mijn adresnboek nu in ide 3200 zitten en kan dus daar vandaan rechtstreeks bellen als ik maar mijn treo binnen zijnn bereik heb zitten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023