Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 september 2009, 13:39
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Gerucht: Palm kondigt op 15 september de Pre aan voor Europa

Is ie dichtbij of is ie dichtbij?


Citaat:
Twee sites claimen dat Palm op 15 september de Europese versie van de Palm Pre zal aankondigen. Het toestel zou eind oktober in Europa moeten gaan landen.

Volgens twee sites zal Palm morgen aankondigen dat de Pre vanaf eind oktober verkocht gaat worden in Europa. De Europese provider Telefonica heeft inmiddels het contract binnen voor het toestel en zal het via de verschillende netwerken die onder zijn hoede vallen verkopen. De aankondiging zou samen gaan met een beurs waarop verschillende fabrikanten producten zullen aankondigen. Palm is de bekendste van deze fabrikanten en wil dan ook graag de show stelen met de aankondiging van de Pre voor Europa. Het toestel zal voor de kerst in de winkels liggen en volgens bronnen binnen Palm zou het toestel al eind oktober in Engeland te koop moeten zijn.

Het is nog niet bekend wanneer de rest van Europa aan de beurt zal zijn. Palm zal het toestel naar verwachting alleen voor de UK aankondigen en niet voor de overige landen.
'Palm kondigt op 15 september de Pre aan voor Europa' - Nieuws - All About Phones
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 september 2009, 19:35
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
Alweer een gerucht... ik wil liever tastbaar 'plastic-en-soldeerwerk'... G3 en geen GSM versie... Kan iemand daar voor zorgen, ik vermoed dat hij er rijk kan met worden !
__________________
Satisfaction is the death of desire...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 september 2009, 19:56
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Palmcool Bekijk bericht
Alweer een gerucht... ik wil liever tastbaar 'plastic-en-soldeerwerk'... G3 en geen GSM versie... Kan iemand daar voor zorgen, ik vermoed dat hij er rijk kan met worden !
Morgen weet je het Playbite - Technology and Media Event

Wat jij wil is wel leuk voor jouw, maar niet voor PALM. PALM is alleen maar geinteresseert in verkoop en geld verdienen en daarom moet eerst het publiek "lekker"worden gemaakt.

2e reden is dat er een aantal operators zijn geweest die de PRE geweigerd hebben vanwege de arrogante opstellingen van PALM en hun eisen.

Citaat:
In gesprekken die ik met meerdere mensen binnen de mobiele wereld heb gevoerd in de afgelopen maanden kwam telkens naar voren dat Palm eigenlijk helemaal niet zo gewild is en zich zeer arrogant opstelt tegenover operators. Zou dit komen door de grote hoeveelheid Apple medewerkers die van Apple naar Palm zijn overgestapt? In ieder geval zouden daardoor al een aantal operators nee hebben gezegd. Vooral het aangaan van de verplichting om tientallen miljoenen marketing geld te moeten uitgeven stuitte veel partijen tegen de borst.
Palm Pre vanaf morgen te koop in Engeland? | Mobilyz.com

Kortom. Het uitblijven van een europese PRE is mede dankzij PALM zelf!

De enige, en probeer dat nu eens te snappen die jou kan helpen is PALM INC.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 september 2009, 16:31
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Op het nederlandse gedeelte staat "Binnenkort verkrijgbaar"
Gloednieuw: Palm® webOS™

Je kan je e-mail adres invoeren om op de hoogte gehouden te worden.

Het persbericht is in het Engels en omvat de PRE van Sprint

Op twitter ben je het snelst op de hoogte denk ik
Bite Communications (bite_uk) on Twitter
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
europa, palm pre, sept


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023