Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23 november 2003, 16:48
spook
Guest
 
Berichten: n/a
Question SJ-22 en Bluetooth

Ok, ik heb een inmiddels "ietwat verouderde" PDA. Een Sony Clie SJ-22. Ik wil graag een PDA met bluetooth. Ik zag de Bluetooth-Memorystick van Sony nu te koop staan voor 110,05 euri. http://www.expansys.nl/product.asp?code=PEGA-MSB1
Is dit wat? Ik gebruik mijn PDA alleen als agenda, adresboek, todo's en om af en toe een e-book op te lezen. Ik wilde de bluetoothstick alleen om mee te syncen, met BT-GSM te communiceren en af en toe te Bluejacken Ik heb dus niet veel meer nodig dan een 4.1 machientje (hoef geen multimediacircus te hebben). Wat raden jullie me aan? 110 euri voor de stick, of een nieuwe PDA met ingebouwde BT?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 november 2003, 16:51
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Je SJ22 verkopen voor 110 EUR, en een tweedehands Tungsten T aanschaffen voor 200-250 EUR, ben je even duur uit. Zelfs nieuw bij de Dixons (of all places...) is een TT tegenwoordig maar 300 EUR.

Allemaal leuk en aardig zo'n stick, maar persoonlijk vind ik zo'n accessoire te duur en steekt hij overigens niet een paar mm uit je memorystick slot? Da's ook onhandig bij het gebruik....
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 november 2003, 16:53
spook
Guest
 
Berichten: n/a
Wow! Das snel! Bedankt voor de snelle reactie. Daar zat ik ook nog aan te denken. 2e hands kan ook natuurlijk.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023