Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 augustus 2005, 15:12
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
[Software] SplashID: nu gratis!

Het bekende wachtwoordprogramma SplashID is vanaf nu gratis te downloaden. Dit aanbod geldt alleen voor de pda-versie, voor de bijbehorende desktopapplicatie zal nog steeds betaald moeten worden.

Citaat:
Download now to get a FREE version of SplashID for your Palm OS handheld. Plus, receive a special upgrade offer for the companion desktop software, SplashID Desktop.

SplashID safely and securely stores all of your personal identification information including user names, passwords, credit cards, calling cards, bank accounts, PINs, and more. Information is stored in a secure, encrypted format and is quickly accessible on a Palm OS handheld or Desktop computer with the included desktop software (sold separately).
Dus wees er snel bij...

Nadat je SplashID op je pda hebt gezet en opgestart kun je in het beginscherm een vinkje zetten waarmee je het nag screen uitzet. Voor de duidelijkheid: alleen het programma op je pda is gratis. Wil je je geheime gegevens ook op je computer bewerken, dan moet je er rekening mee houden dat voor de SplashID Desktop een probeerperiode van 30 dagen geldt.
De ervaring leert echter dat het Desktop programma niet bijzonder veel functionaliteit toevoegt vergeleken met het programma op je pda.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif password-123.gif‎ (3,1 KB, 51x gelezen)
Bestandstype: jpg T3-SID3-Landscape.jpg‎ (35,5 KB, 47x gelezen)

Laatst gewijzigd door jean-paul; 04 augustus 2005 om 15:24.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 augustus 2005, 16:49
RvdP RvdP is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: Palm Foleo
 
Geregistreerd: 28 oktober 2001
Locatie: Hengelo (O)
Berichten: 105
Dag,

Ik gebruik al geruime tijd het toen op dit forum aangeprezen Yaps. (ook freeware)
Wat heeft SplashID wat Yaps niet heeft en waarvoor ik een reden zou hebben over te schakelen?

groeten
Rob
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 augustus 2005, 16:52
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RvdP
Ik gebruik al geruime tijd het toen op dit forum aangeprezen Yaps. (ook freeware)
Wat heeft SplashID wat Yaps niet heeft en waarvoor ik een reden zou hebben over te schakelen?
Van mij hoef je niet over te schakelen hoor. Beide programma's werken uitstekend. Yaps is alleen wel heel erg sober en werkt bijvoorbeeld slecht samen met de 5-way navigator van de Treo 650. Ik zou zeggen, probeer SplashID, naast Yaps, een tijdje en maak een keus. Beide zijn immers nu (tijdelijk) gratis.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 augustus 2005, 16:57
RvdP RvdP is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: Palm Foleo
 
Geregistreerd: 28 oktober 2001
Locatie: Hengelo (O)
Berichten: 105
Hoi,

ach proberen kan geen kwaad in dit geval dus dat zal ik dan ook doen

groeten
Rob
Met citaat reageren
  #5  
Oud 04 augustus 2005, 16:59
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
zie ook het review wat (o.a.) ik over dit soort programma's heb geschreven. Daar vind je ook de grote verschillen terug. Ik blijf toch echt bij YAPS!
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 04 augustus 2005, 17:03
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
AJ is me net voor! Lees zeker ook de bijbehorende discussie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023