Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14 februari 2005, 20:28
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Question 2 palms, 1 user?

Heb vanavond mijn oude trouwe Prism weer eens tevoorschijn gehaald en wil deze eigenlijk gaan gebruiken om programma's uit te proberen, zonder dat ik het verhaal voor mijn Treo in de war stuur.

Heb al wat gezocht in de forums, maar heb weinig gevonden.

In feite komt het hierop neer dat ik zit te denken over het gebruik van 2 palms onder 1 usernaam op 1 PC. Kom er maar niet uit. Heb het in de praktijk ook (nog) niet geprobeerd, om bovengenoemde redenen. Ik gebruik nu keysuite met Outlook 2003, zou voor mijn Prism gewoon met de Palmdesktop willen werken, zonder Keysuite.

Wie kan me verder helpen?

Groet,
Frits
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 februari 2005, 07:43
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik kan je dit alleen maar afraden. Als het al lukt heb je grote kans op dubbele afspraken en meer ellende in Outlook, want er kan niet meer vastgesteld worden wat er gesynchroniseerd is en niet.

Je kan beter een nieuwe HotSyncnaam aanmaken voor de tweede Palm. KeySuite werkt uiteraard alleen op je Palm met de juiste HotSyncnaam.

In Outlook kun je ook een tweede omgeving aanmaken voor die tweede Palm. Ik weet de details even niet, maar volgens mij is dit bij Chapura te vinden in hun FAQ-sectie.

Succes, groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 februari 2005, 10:18
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
In Outlook kun je ook een tweede omgeving aanmaken voor die tweede Palm. Ik weet de details even niet, maar volgens mij is dit bij Chapura te vinden in hun FAQ-sectie.
2 (verschillende) palms met dezelfde naam kan gewoon niet. (Palms met dezelfde naam worden in de regel toch als 2 verschillende palms gezien). Als je het al voor elkaar krijgt om het Palm-id van de 2 palms gelijk te krijgen beginnen de problemen pas. Vaak zijn de OS-en niet 100% uitwisselbaar en in ieder geval je systeem-settings (die worden ook ge-backupt tijdens een hotsync) laten je beide palms binnen de kortste keren compleet crashen. Dus: niet doen!

2 palms in 1 outlook via Chapura: klik in outlook op "Agenda" en daarna op het woord "Agenda" (met het pijltje naar beneden, in de grijze balk). Er verschijnt een venstertje met o.a. "Pocketmirror".
Klik hierop en maak in het venster een nieuwe notitie met de naam van de nieuwe palm.

Laatst gewijzigd door Peter Drake; 20 februari 2005 om 20:55.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 februari 2005, 08:15
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Oplossing

Heb inmiddels een andere oplossing bedacht: Heb de Prism op een laptop aangesloten, die deel uitmaakt van mijn huisnetwerk. Kan de PST file van mijn outlook (via het netwerk) daarnaar toe kopieren en dan kan ik rustig mijn gang gaan. Op mijn Treo kan ik verder met Keysuite en op de Prism kan ik dan e.e.a. uitproberen.

Heb mijn Prism nu dan ook uit de verkoop gehaald.

Groet,
Frits
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023