Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 november 2005, 22:35
RolfY's schermafbeelding
RolfY RolfY is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rolf
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 241
Digitizer probleem T3

Hallo,

Ik heb een curieus probleem met mijn digitizer op mijn T3. Het gaat om het deel onder de slider die afwijkingen geeft. Het probleem is hier al eerder beschreven. In eerste instantie voldeed mijn T3 aan de genoemde voorwaarden en is teruggegaan naar de PDA-shop voor reparatie. En weer gerepareeds teruggekomen. Nadta ik mijn backup (resco) terug had gezet was het probleem met de digitizer en afwijking weer terug. Na een harde reset was het probleem weer weg. Het is dus schijnbaar een software matig probleem. Ik weet echter niet welk programma deze afwijking kan veroorzaken. Zou dit nu een softwarematig probleem zijn of moet mijn T3 weer terug voor een nieuw scherm?
Ik ben nu bezig mijn hele palm weer opnieuw te installeren en hoop zo het probleem te omzeilen.

Software:
Tomtom 5.12, Zlauncher, Filez, Agendus pro, FBTV 2.0.4, filepc2pda, Crash, JPGview, KMaps, Palmwijzer, Panzer7, RBackup, Repligo, TCPMP, Wifi
__________________
Vroeger: M500 - T3 - Treo 680
Nu: Pre, Centro electric blue (als backup) en Flashdrive (16 Gb)
Reserve: Nog een Centro (zwart)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 november 2005, 22:58
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Een grote schoonmaak lijkt mij de beste remedie, aangezien het geen hardwarematig probleem is.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 november 2005, 23:07
RolfY's schermafbeelding
RolfY RolfY is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rolf
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 241
Ja, daar ben ik nu mee bezig (eerst op zoek naar een goede uninstaller), maar dat lost mijn vraag over welk programma dit kan veroorzaken nog niet op.
Een en ander wordt dus vervolgd.
__________________
Vroeger: M500 - T3 - Treo 680
Nu: Pre, Centro electric blue (als backup) en Flashdrive (16 Gb)
Reserve: Nog een Centro (zwart)
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 november 2005, 12:24
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Ik vrees dat het niet software matig is maar hardwarematig. Had zelf een tungsten T met dezelfde problemen, gebruikte nochtans alleen de standaardappplicaties.
Soms ging het goed tot heel goed, soms was het een ramp. Ik had de indruk dat het te maken had met het openen van de slider. (Maar dat kan natuurlijk klinkklare nonsens zijn.)
In ieder geval had ik de recordknop ingesteld dat je onmiddellijk bij de digitizer kwam. Dat scheelde een aantal klikjes. Uiteindelijk heb ik de boel weggedaan en een ander toestel (hx2790) aangeschaft.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023