Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 november 2005, 20:23
brinkey brinkey is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Locatie: Putten
Berichten: 43
Iets teveel weggegooid??

Hoi,

Bij het overzetten van data van mijn oude m515 naar de TX heb ik iets te snel een hotsync uitgevoerd waardoor er programma's op de TX kwamen die ik niet nodig dacht te hebben. Die heb ik gelijk weer verwijderd. Nu heb ik ook documents to go er afgehaald, maar ik vrees dat dat de versie was die op mijn TX meekwam. Hoe krijg ik die weer terug? Hard reset ? Daarnaast ook de backup weigert met error (sys 0505) (0,841)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 november 2005, 20:34
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Heb je de m515 nog met alle data? Zoja, kun je beter overnieuw beginnen, en de upgrade-guide op palm.com volgen (ondersteuning -> TX -> upgrading from a previous handheld?)

Docs2go heeft ook een pc-kant. Als je die opstart, kun je ergens in het menu kiezen om de handheld apps opnieuw te installeren.

De error die je krijgt ((sys 0505) (0,841)) komt voor als je (te) oude software draait op je T|X. Welk pakket voor de melding zorgt is helaas niet makkelijk uit te vinden.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 november 2005, 20:47
brinkey brinkey is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Locatie: Putten
Berichten: 43
Het was simpel (lijkt wel een mac )
Inderdaad moest ik documents to go nog op de tx installeren. Ik was in verwarring vanwege de optie documents op de TX.
De andere verwarring was het progje backup. Ik meende dat ie bij de TX werd meegeleverd, maar het was de oude van mijn m515.

Dank voor de hulp
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023