Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04 april 2004, 21:56
handpalm
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Hotsync probleem

Sinds afgelopen maandag ben ik de trotse bezitter van een nieuwe Palm T|3. Natuurlijk wilde ik snel aan de slag.

Allereerst. Ik heb een PII 300 Mhz met win 98 (first edition), adsl modem ook via USB.

Tijdens de installatie van de software kreeg ik bij de uitvoering van Hotsync een foutmelding:
The connection between your handheld computer and the desktop was lost.
Ook wel foutmelding: 6410.

Wat ik ook heb geprobeerd ik kreeg het niet voor elkaar. Instellingen veranderd en zelfs via de support is het niet gelukt.
Ten einde raad heb ik WIN ME geïnstalleerd in de hoop het probleem te kunnen verhelpen aangezien ik ook een probleem had met de installatie van de USB ADSL modem.
Ik heb herhaaldelijk geprobeerd de installatie opnieuw te doorlopen, echter zonder veel succes. Ik blijf dezelfde foutmelding houden.

Wie heeft er nog sugesties, ik wil zo graag aan de slag.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 april 2004, 22:21
Kees Kees is offline
Forumbikkel
Voornaam: Kees
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 02 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 155
Windows 98 first edition ondersteund helemaal geen USB. Ik snap dus niet hoe jouw adsl modem kan werken. Je palm zal in ieder geval ook niet herkend worden. Vanaf 98 SE zou het wel moeten werken.
Heb je de nieuwe windows-versie over de bestaande installatie heen gezet? De kans is dan groot dat je een bestaand probleem 'meeneemt' in de nieuwe versie. Ik zou je adviseren een kale installatie van windows te doen. Dan je palmsoftware installeren. Als dit werkt verder gaan met de installatie van andere zaken (zoals je modem) om te kijken waar je vast loopt.
succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 april 2004, 22:31
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Zorg er ook voor dat je je cradle rechtstreeks aansluit op de USB-poort van je PC. Dus niet via een USB-hub ofzo. En zorg er ook voor dat de cradle is aangesloten op de netspanning.

Nog even ter geruststelling:
- je bent absoluut niet de enige met foutmelding 6410. Zoek maar eens op dit getal op dit forum en lees rustig alle betreffende threads door!
- bij PalmOne is dit ook een bekend probleem. Hier kun je '6410' invullen om de oplossing te vinden.

@Kees: volgens mij heeft Windows 98 First Edition wel een fatsoenlijke USB-ondersteuning. Het is Windows 95 dat vrijwel niet overweg kan met USB-apparaten.
__________________
WM is een drieletterwoord

Laatst gewijzigd door digilb; 04 april 2004 om 22:37.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023