Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 26 maart 2002, 16:32
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Overigens, ook de diverse Dixons filialen kunnen ze nog gewoon uit voorraad leveren hoor!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #42  
Oud 26 maart 2002, 16:47
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Ja maar ik bedoel dus die van de office centre....
Met citaat reageren
  #43  
Oud 26 maart 2002, 16:51
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ivos: je hebt volgens mij niet veel keuze meer. Geen mogelijkheid bij Office-center of heel misschien nog eentje bij de Dynabite. Jammer, maar helaas.

Succes, groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #44  
Oud 26 maart 2002, 19:24
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Morgen belt een vriend van me nog een aantal office centres, dus jullie horen het nog wel....

Groetuh!
Met citaat reageren
  #45  
Oud 28 maart 2002, 10:36
marcop
Guest
 
Berichten: n/a
Hoi,
Ik heb een kennis gewezen op het feit dat als ze de MS in de folder aanbieden, ze die ook moeten leveren. Hij heeft contact opgenomen met Office Center en daar hebben ze hem inderdaad een MS aangeboden. Dus voor wie het nog wil proberen. Je hebt nog een dag.
Met citaat reageren
  #46  
Oud 29 maart 2002, 07:55
Phil's schermafbeelding
Phil Phil is offline
Senior lid, alhoewel :-)
Voornaam: Philip
Model: Palm Tungsten|C
 
Geregistreerd: 01 december 2000
Locatie: Sint-Niklaas België
Berichten: 384
Stuur een bericht via ICQ naar Phil
Lightbulb of upgrade/inruil ook bij Palm

Bij PalmDirect loopt ook een een upgrade actie.
Mijn IIIc is namelijk stuk ... 'k bedoel de IR poort werkt niet meer.
Bij de technishe dienst van Palm werd me verwezen naar de upgrade actie voor geregistreerde Palm bezitters.
t.t.z. inruil IIIc mits opleg voor een M515 bedraagt €483 verzendkosten/tax incluis.
www.palmdirect.com

after sales
customer service
after sales support & service
product repair


'k verwacht het toestel next week.
hopelijk sealed en zonder krassen
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince)... bijna ex-lid.



Met citaat reageren
  #47  
Oud 25 april 2002, 15:44
Hugo's schermafbeelding
Hugo Hugo is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Berichten: 39
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hugo Stuur een bericht via Yahoo naar Hugo
Angry snik snik, dan nu: de 'oplossing' van office centre

Zoals gezegd volgt nu de afloop van mijn 5 weken durende drama bij Office Centre/Sony na aanschaf van de Sony Clie N770 (zie bericht 36: http://www.palmclub.nl/forums/showth...5877#post25877).

Na heel wat telefoontjes voor een oplossing voor mijn Amerikaanse model Clie waar Sony geen garantie op wil geven én waarbij de flipcover ontbreekt, het antwoord van Office Centre: er is geen oplossing voor je. Ik ga dus m'n geld terugkrijgen. Nu is 't wel zo dat ik het Amerikaanse model kan nemen, maar dan moet ik wel bevestigen dat ik hier geen garantie op krijg > geen goede keus dus. Of zoals al eerder aangeboden, een ander model uitkiezen met dezelfde korting van 100 euro die ik heb gekregen voor de inruil van mijn palm 3e > al iets beter, maar voor mij geen optie (ik heb alle modellen bekeken incl. de t625, maar hier wil ik niet voor gaan. Ik heb 5 weken geleden echt gekozen voor de n770 en dat is mijn keus, tevens heb ik nu inmiddels een case aangeschaft voor de n770).

Dus wat betreft de klanten-afhandeling bij klachten vind ik Sony's aanpak erg SLECHT. Het is dan wel een actie geweest en Sony heeft nu geen voorraad n770's meer (anders had ik wel snel een nieuwe gehad, neem ik aan), maar de uiteindelijke oplossing is voor mij erg slecht. 5 weken zonder palm zitten, doe het maar eens. Dat klinkt dan wel weer verwend dat ik niet zonder kan, maar ik denk dat velen van jullie het wel snappen...
Nou goed, morgen m'n geld terughalen en dan elders de Clie nogmaals aanschaffen. Dat gaat me dus wel weer gauw een flinke duit extra kosten. Aangezien ik de clie bij office centre voor 355 incl. btw en incl. inruil oude palm heb mogen meenemen en de goedkoopste clie 770 die ik nu zie 440 euro inclusief btw + verzendkosten is...

Al met al, het is voor mij een goede les geweest om voortaan de inhoud van de doos en serienummers te checken.

Gegroet.
__________________
Hugo van Hoogstraten

Laatst gewijzigd door Hugo; 25 april 2002 om 15:48.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023