Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 mei 2004, 23:48
luky
Guest
 
Berichten: n/a
Gebruik synchronisatie software

Ik ben sinds 2,5 week de bezitter van een Tungsten T3, hierbij zat een software CD, waarbij ik gebruik moest maken van Microsoft Outlook vanwege het adressenbestand (contactpersonen) en Agenda, Terwijl ik altijd standaard werkte met Outlook express,
Het programma deed het goed, maar synchronistaie werkt alleen als je het Palm desktop hebt geactiveerd, overigens komen hier geen adres/agenda in te staan, wel kan je hierin je foto's plaatsen.
Ook kan je je noties via outlook overhalen, synchronisatie verloopt niet vlekkeloos
Nu heb ik in het weekend de laatse versie van Palm desktop geupdate nu werkt alles schijnbaar alleen via palm desktop, alleen slechte synchronisatie, foto's kan je wel overhalen, maar is iets heel erg fout met de image, foto's kan je zien, via dia-show maar je kunt ze niet direct benaderen!
Na synchronisatie komen of op mijn PC of op mijn T3 adressen of agendapunten, of noties meerdere keren voor.
Je kunt op 2 manieren je synchronisatie parameters instellen, boven bij de iconen-balk of rechts onder!
Welk programma voor synchronisatie kan ik het beste gebruiken, de orhinele van de CD-rom of de Update.
Gaarne advies!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 mei 2004, 23:55
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
In principe is een update natuurlijk beter, maar waarschijnlijk is er iets mis gegaan. Probeer alles daarom eens opnieuw te installeren, vaak verhelpt dat dergelijke problemen.

En je zou Outlook toch alleen voor e-mail kunnen gebruiken, de agenda en notes kunnen dan gewoon naar de Palm Desktop. Dit staat er even los van, maar als dat je ideaal is kan het natuurlijk ook.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 mei 2004, 00:11
Chris_Homan Chris_Homan is offline
Aankomende beginner
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 03 maart 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 305
Ik had ook het veschijnsel dat na updaten van de Palm Desktop de synchronisatie niet meer met Outlook verliep; opnieuw installeren van de Outlook conduits van je originele CDRom loste het probleem direct op.
__________________
//Off Topic
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023