Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 maart 2001, 21:49
m+p
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Om het probleem aan u duidelijk te maken zal ik beschrijven wat er gebeurt tijdens de stappen die ik onderneem ik:
- start Palm Pilot 4.0 Desktop software vanaf bureau-blad (ook met versie 3.5 geprobeerd)
- klik op icon 'expense'
- excel versie 2000 start en meldt: 'C:\palm\USRXPENS.XLA contains macros'do you wish to enable these macros
- klik op 'enable macros'
- verscheidene macros (niet zichtbaar welke) worden doorlopen en het scherm met de categorieen (expense report)komt op.
- selecteer de category 'week-12/13' geen 'end date' ingevuld ook met geeft gelijke resultaat als onder.
- boodschap verschijnt 'there are no records in the data file for the category(s) you have selected'. Maar ik heb natuurlijk wel data ingevuld en met wordpad is het file te lezen. Maar de conversie wordt dat niet uitgevoerd in het voorbeeld format wat ik graag wil gebruiken.
- ok aanklikken of annuleren brengt het scherm met de categorieen (expense report)op.
- daarna 'cancel' aanklikken en het er blijft een expense reporrt ikoon over in de linker bovenhoek van het excel spread sheet. Aanklikken/verplaatsen levert niets op.

Help???!!!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023