Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 juni 2007, 11:29
Pindakaas Pindakaas is offline
Leest vaak
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 30 november 2005
Berichten: 12
Treo 750 WM5 syncen met 2 pc's

Ik heb een treo750, en wil deze syncen met 2 pc's. Op beide staat outlook2003 en AS 4.5 geinstaleerd. Op beide pc's connect outlook naar de exchange server. Thuis/werk

Nu kan ik prima het eerste partnership aanmaken, maar als ik de tweede wil aanmaken, dan kan ik geen contacts e.d. selecteren, en geeft hij de volgende melding: You cannot synchronize contacts because it is already synchronizing with thuis.

Heb op het internet gezocht maar kom niet echt wat tegen. Het lijkt erop dat MS vanuit een security oogpunt syncen tussen 2 verschillende outlooks met veschillende mailservers niet meer toestaat. Iemand enig idee hoe dit op te lossen, en is iemand hier al eens tegenaangelopen.

Graag help........

groet,
Wilko
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 juni 2007, 13:26
japio japio is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 02 april 2007
Berichten: 13
Wilko, volgens mij moet je dit zoeken in de settings van Active Sync zelf. Je maakt daarin de PC's aan waarmee de Palm synct en benoemt wat er wel en niet vergeleken moet worden en wat leading is.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 juni 2007, 14:27
Pindakaas Pindakaas is offline
Leest vaak
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 30 november 2005
Berichten: 12
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door japio Bekijk bericht
Wilko, volgens mij moet je dit zoeken in de settings van Active Sync zelf. Je maakt daarin de PC's aan waarmee de Palm synct en benoemt wat er wel en niet vergeleken moet worden en wat leading is.
Dat dacht ik ook, zo was het wel in het verleden, maar dat was met pocket pc. Nu dus niet meer... Je kan gewoon niets meer instellen, en ik wil mijn contacten thuis en op het werk synchroon houden, zelfde voor de afspraken.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 juni 2007, 12:41
ronnyt ronnyt is offline
Lid
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 07 mei 2005
Berichten: 34
Je kan met meedere pc's synchroniseren via Active Sync, wat je niet kunt is het 'pushmail' account, wat standaard Outlook heet op beide pc's gebruiken.

Groet,
Ron
Met citaat reageren
  #5  
Oud 16 juni 2007, 12:44
Pindakaas Pindakaas is offline
Leest vaak
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 30 november 2005
Berichten: 12
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronnyt Bekijk bericht
Je kan met meedere pc's synchroniseren via Active Sync, wat je niet kunt is het 'pushmail' account, wat standaard Outlook heet op beide pc's gebruiken.

Groet,
Ron
Dat zou je denken, maar dat is dus niet zo. ALs je beide outlooks met exchange hebt verbonden kan je het shaken.......

Heb je daarentegen alleen maar outlook met pop mail dan synced hij prima met twee verschillende pc's.

ALs het jou wel gelukt is dan ben ik heel benieuwd hoe? Want dan kan ik een heleboel gebruikers gelukig maken.

Gr,
Wilko
Met citaat reageren
  #6  
Oud 11 augustus 2007, 21:34
Pindakaas Pindakaas is offline
Leest vaak
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 30 november 2005
Berichten: 12
Angry

Vraag staat nog steeds open, is er niemand die dit voor elkaar heeft gekregen. 2 keer syncen met outlook en exchange.

Ik heb het probleem ook bij MS aangemeld, en volgens hen zou het gewoon moeten kunnen. PC's al opnieuw geinstaleerd, en treo ook hard gereset, maar geen verbetering.

Misschien wel met WM6 (als die ooit eens gereleased wordt!!!!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 05 september 2007, 11:06
marceloudendijk
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo Pindakaas. Is deze kwestie al opgelost? Ik heb nl. een soortgelijk probleem en vraag me af hoe het nu bij jou is.
Ik synchroniseer (zonder exchange) met twee PC's. Iedere keer dat ik van de ene naar de andere wissel krijg ik de melding dat er al twee relaties bestaan en wordt verzocht 1 te deleten. Dat heb ik nu een aantal keren gedaan, met de "enable advanced network functionality aan en uitgevinkt, zonder succes.

Enig idee?
Met citaat reageren
  #8  
Oud 05 september 2007, 14:23
Pindakaas Pindakaas is offline
Leest vaak
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 30 november 2005
Berichten: 12
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marceloudendijk Bekijk bericht
Hallo Pindakaas. Is deze kwestie al opgelost? Ik heb nl. een soortgelijk probleem en vraag me af hoe het nu bij jou is.
Ik synchroniseer (zonder exchange) met twee PC's. Iedere keer dat ik van de ene naar de andere wissel krijg ik de melding dat er al twee relaties bestaan en wordt verzocht 1 te deleten. Dat heb ik nu een aantal keren gedaan, met de "enable advanced network functionality aan en uitgevinkt, zonder succes.

Enig idee?
Nope bij mij werkt het ook nog niet, heb het maar opgegeven, en me er bij neergelegt, dat ik maar met 1 pc kan syncen

Gr,

Wilko
Met citaat reageren
  #9  
Oud 05 september 2007, 17:44
japio japio is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 02 april 2007
Berichten: 13
Helaas. Welke versies van Outlook draai je precies? Op beide pc's 2003? Bij mij lukt het dus met op beide pc's Outlook 2002 en AS4.5.0. Ligt het dus misschien aan de versie van Outlook in samenwerking met AS?
Kun je op zo'n moment wel ín je Treo via AS, bijv om programma's te instelleren of geluiden over te zetten?
(Alleen synct bij mij de één soms niet en de ander wel maar dat heeft denk ik meer met brokjes van AS die in het geheugen achterblijven te maken. Ik krijg dan geen meldingen maar er wordt gewoon niets geactiveerd)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023