Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 juni 2006, 00:31
raptor's schermafbeelding
raptor raptor is offline
Forumbikkel
Voornaam: Colin
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 19 januari 2006
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 133
Custom ROM voor Palm TX

Op 1src kwam ik tot mijn verbazig deze thread tegen. Dmitry heeft het voor elkaar gekregen een aangepaste ROM voor de TX te maken, inclusief o.a. DriveMode, NetFront en FileZ en ontdaan van AddIt, QuichTour en andere nutteloze dingen.

Dus wie zich moedig voelt, misschien een leuk projectje. Ik ben persoonlijk een beetje bang dat TomTom straks m'n TX als een ander apparaat ziet en niet meer werkt...
__________________
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 juni 2006, 23:22
Pavla Pavla is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 84
Ik volg de thread vanaf het begin met grote interesse, dit kan nog héél interessant worden voor TX gebruikers...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 juni 2006, 00:02
sredlums sredlums is offline
Lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 19 december 2002
Berichten: 37
Hoi, in navolging hiervan misschien interessant nieuws voor de LifeDrive-eigenaren die nu denken "fijn, maar wij dan?"!

Oh, even weer on-topic, ik zou niet weten waarom TomTom problemen zou geven na installatie. Hierover is ook nog niets gemeld op het forum. Misschien goed te weten trouwens dat er maar een bepaald gedeelte van het ROM wordt herschreven bij de update van Dimitry voor de TX. Het 'ID' van het ROM zou ook gewoon hetzelfde moeten blijven, als dat de reden is voor je zorgen...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 juni 2006, 00:10
raptor's schermafbeelding
raptor raptor is offline
Forumbikkel
Voornaam: Colin
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 19 januari 2006
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 133
Tja, ik ben daar toch enigzins huiverig voor, aangezien TomTom met z'n kaarten alles bij elkaar bijna 2 keer zo duur was als m'n TX zelf. Zou zonde zijn als het dan niet meer zou werken.

Nou ja, ik was toch van plan binnenkort eens grote schoonmaak te houden, dus wie weet, als ik van het weekend in een dappere bui ben...
__________________
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 juni 2006, 20:50
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raptor
Dmitry heeft het voor elkaar gekregen een aangepaste ROM voor de TX te maken, inclusief o.a. DriveMode, NetFront en FileZ.
Zelf kwam ik deze thread tegen op het Duitse Palm-forum www.nexave.de. En inderdaad: het is een fluitje van een cent om NetFront-versie uit de VZ90 werkend te krijgen op mijn TX! Nu maar eens ontdekken of deze browser alle beloftes ook waar kan maken...
Met citaat reageren
  #6  
Oud 26 juni 2006, 11:34
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Ook ik installeerde de NetFront versie..
Ziet er in ieder geval stukken beter uit dan blazer!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 26 juni 2006, 12:21
raptor's schermafbeelding
raptor raptor is offline
Forumbikkel
Voornaam: Colin
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 19 januari 2006
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 133
NetFront heb ik ook op m'n Palm. Gelukkig maar, van Blazer zou de <html> tag nog niet kunnen parsen als je leven er van af hing.
__________________
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023