Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 juni 2006, 19:59
ghans1965
Guest
 
Berichten: n/a
sd kaartje "Hangt"

tijdens het rijden "hangt" tomtom op mijn palm t3. Het kaartje is niet meer benaderbaar meer. Ook niet te formateren???
Dit is nu al mijn tweede kaartje van 1 gig??

Vraag hoe kan dit en waarom krijg ik mijn kaartje niet meer gelezen op de cardreader van de pc
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 juni 2006, 20:40
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Heb je misschien de update voor de Tungsten T3 nog niet gedaan? www.palm.com/us >> support >> Tungsten T3 >> updates

Zonder de update kan de T3 wel tosti's maken van geheugenkaartjes. Was een ontwerpfoutje.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juni 2006, 21:33
megmond
Guest
 
Berichten: n/a
Sommige cardreaders kunnen niet met grote kaarten overweg. Ik heb er ook zo-een gehad. Kaartje werkte perfect in mijn PDA (was toen een IPAQ), maar de cardreader had er vreemde kuren mee (kon voor een deel wel lezen en schrijven, maar hield op een gegeven moment gewoon op, waarschijnlijk als de eerste 512MB vol waren of zo).

Ik weet niet waar de grens ligt; ik dacht vanaf 2GB, maar dat kaartje van mij was een 1GB. Wellicht zijn er in de loop van de tijd meerdere grenzen (geweest).
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023