Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 05 december 2002, 11:56
Jeroen Linssen Jeroen Linssen is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 198
JP,

Ik schrijf mij in voor een 128mb Lexar secure digital.

Ik ga ervan uit dat de prijs rond de 58 Euro blijft excl. 19% btw en verzendkosten.


Met vriendelijke groet,
JJ
Met citaat reageren
  #42  
Oud 05 december 2002, 16:17
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Linssen
Ik ga ervan uit dat de prijs rond de 58 Euro blijft excl. 19% btw en verzendkosten.
Ik ga niets garanderen. De prijzen die wij gezien hebben zijn overigens rond de 60 dollar. Da's een klein verschil in prijs, maar belangrijk genoeg om te vermelden.

- jp
Met citaat reageren
  #43  
Oud 05 december 2002, 19:38
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Jean-Paul,

Wil je mij definitief noteren voor een Lexar 256mb secure digital card.

In bericht 28 noemde Joaquin de VEO SD camera. Als het tot de mogelijkheden behoort mag je me daarvoor ook definitief noteren.

Bij de uiteindelijke betaling zal ik mijn bedrag met 2 euro verhogen als symbolische dank voor de moeite. Als wat meer bestellers dat doen...
Met citaat reageren
  #44  
Oud 05 december 2002, 20:07
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arent
Bij de uiteindelijke betaling zal ik mijn bedrag met 2 euro verhogen als symbolische dank voor de moeite. Als wat meer bestellers dat doen...
Nergens voor nodig, maar ik houd niemand tegen

Ik ga morgen in de loop van de dag de totale bestelling plaatsen. Uiteraard zal ik er voor zorgen dat we tegen het laagst mogelijke bedrag de bestelling kunnen plaatsen, en een eventuele kwantumkorting bedingen. Dit geldt ook voor de VEO SD-camera's (waarvan ik nog steeds twijfel ik die zelf wel wil bestellen).

- jp
Met citaat reageren
  #45  
Oud 05 december 2002, 21:19
Palmfanatic's schermafbeelding
Palmfanatic Palmfanatic is offline
Forumbikkel
Voornaam: Steven
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 25 januari 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Jean-Paul, ik wil ook mee doen met de inkoopactie, alleen moet ik morgen even kijken of ik genoeg geld heb (waarschijnlijk wel, maar handig om het zeker te weten...). Ik zal morgen tussen 14:00 en 15:00 uur reageren of ik wel of niet mee doe. Kan je alsjeblieft tot die tijd wachten met bestellen?

Groeten,

Steven

PS. Overigens ga ik voor een 128mb SD-Card...
__________________
-Steven
Palm Tungsten|T, Palm m505, Palm V and a Palm m100
Met citaat reageren
  #46  
Oud 05 december 2002, 22:25
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Ik zal morgen tussen 14:00 en 15:00 uur reageren of ik wel of niet mee doe. Kan je alsjeblieft tot die tijd wachten met bestellen?
Dat is dan bij deze echt een uiterlijk tijdstip. Iedereen heeft inmiddels kans genoeg gehad. Bestellingen na vrijdag 6 december 2002, 15.00 uur komen niet meer in aanmerkingen voor deze inkoopactie en zullen worden genegeerd.

- jp
Met citaat reageren
  #47  
Oud 06 december 2002, 11:03
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Citaat:
De prijzen die wij gezien hebben zijn overigens rond de 60 dollar
Huh? Ik dacht dat het bij buy.com kwam op $57 en bij pagecomputers op $54.

Weet je al waar je gaat bestellen en of het de moeite is om mee te doen voor memory stick bestellers?
Met citaat reageren
  #48  
Oud 06 december 2002, 12:16
Mattijzz Mattijzz is offline
Loyale palm gebruiker
Voornaam: Mattijs
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 197
Stuur een bericht via MSN naar Mattijzz
128 mb

Pfoeh ! Net op tijd hoop ik.... Ik wil graag een 128mb kaartje...
Met citaat reageren
  #49  
Oud 06 december 2002, 13:56
Palmfanatic's schermafbeelding
Palmfanatic Palmfanatic is offline
Forumbikkel
Voornaam: Steven
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 25 januari 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Ja! Ik doe ook mee!
1x 128mb Lexar SD kaartje graag!

Groeten,

Steven

PS. Jean-paul, ik kan het kaartje eventueel op komen halen ('k woon ook in Amsterdam)
__________________
-Steven
Palm Tungsten|T, Palm m505, Palm V and a Palm m100
Met citaat reageren
  #50  
Oud 06 december 2002, 14:07
Phil's schermafbeelding
Phil Phil is offline
Senior lid, alhoewel :-)
Voornaam: Philip
Model: Palm Tungsten|C
 
Geregistreerd: 01 december 2000
Locatie: Sint-Niklaas België
Berichten: 384
Stuur een bericht via ICQ naar Phil
JP graag een antwoord op de vraag van Patrick.

btw, heb net via ebay een Mem.Stick Lexar 128Mb besteld ... $63.35 verzending incluis ... hopelijk zonder importtax
Phil.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickl

Huh? Ik dacht dat het bij buy.com kwam op $57 en bij pagecomputers op $54.

Weet je al waar je gaat bestellen en of het de moeite is om mee te doen voor memory stick bestellers?
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince)... bijna ex-lid.



Met citaat reageren
  #51  
Oud 06 december 2002, 14:21
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Het is jammer dat we die discounts niet kunnen gebruiken anders koop je ze ook wel voor $40 (nieuw, ex btw, ex verzend)
Met citaat reageren
  #52  
Oud 06 december 2002, 14:29
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Ik ga voor de laagst mogelijke prijs, dus niemand hoeft zich zorgen te maken. Uiteraard ben ik zelf ook gebaat bij een lage prijs. Ik weet echter nog niet precies welke aanbieders er zijn,wie er allemaal internationaal verstuurt en heel belangrijk, wie er voorraad heeft!. Ik ga dus eerst dit weekend de meest ideale combinatie bij elkaar zoeken.

De inschrijving is bij deze gesloten. De lijst zoals die eerder in deze thread is gepubliceerd is bij deze definitief.

- jp
Met citaat reageren
  #53  
Oud 06 december 2002, 14:36
Phil's schermafbeelding
Phil Phil is offline
Senior lid, alhoewel :-)
Voornaam: Philip
Model: Palm Tungsten|C
 
Geregistreerd: 01 december 2000
Locatie: Sint-Niklaas België
Berichten: 384
Stuur een bericht via ICQ naar Phil
De inschrijving is bij deze gesloten. De lijst zoals die eerder in deze thread is gepubliceerd is bij deze definitief.

- jp [/b][/quote]

J.P.,
Sta ik nu ook in het lijstje?
Toen nog niet
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince)... bijna ex-lid.



Met citaat reageren
  #54  
Oud 06 december 2002, 14:37
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Memory Sticks ga ik ook naar op zoek. Ook hier geldt dat ik voor de meest voordelige aanbieding zal proberen te gaan. Suggesties zijn welkom. Maar het liefste doe ik alleen in een koop.

- jp
Met citaat reageren
  #55  
Oud 06 december 2002, 14:42
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Sta ik nu ook in het lijstje?
Toen nog niet
Ja. Je stond er in op het moment dat je zei dat je geinteresseerd was in een 128mn MS. Dus toen ook al.

- jp
Met citaat reageren
  #56  
Oud 06 december 2002, 14:43
Phil's schermafbeelding
Phil Phil is offline
Senior lid, alhoewel :-)
Voornaam: Philip
Model: Palm Tungsten|C
 
Geregistreerd: 01 december 2000
Locatie: Sint-Niklaas België
Berichten: 384
Stuur een bericht via ICQ naar Phil
Ik zou zeggen "In God We Trust" ...
alvast suc6 en hou ons op de hoogte




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
Memory Sticks ga ik ook naar op zoek. Ook hier geldt dat ik voor de meest voordelige aanbieding zal proberen te gaan. Suggesties zijn welkom. Maar het liefste doe ik alleen in een koop.

- jp
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince)... bijna ex-lid.



Met citaat reageren
  #57  
Oud 06 december 2002, 16:23
Jeroen Linssen Jeroen Linssen is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul


Ik ga niets garanderen. De prijzen die wij gezien hebben zijn overigens rond de 60 dollar. Da's een klein verschil in prijs, maar belangrijk genoeg om te vermelden.

- jp
JP,

Maak ik geen probleem van. Maar het moet natuurlijk niet 10 euro duurder worden .

Groeten,
JJ
Met citaat reageren
  #58  
Oud 11 december 2002, 14:06
Lyndon's schermafbeelding
Lyndon Lyndon is offline
Senior lid
Voornaam: Lyndon
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Rijswijk (ZH)
Berichten: 95
Question Bestelling gelukt?

Jean-Paul,

Ben je er inmiddels in geslaagd om de bestelling van de geheugenkaarten te plaatsen?

Ben benieuwd!

Lyndon
__________________
An insightful critique of one way of thinking about a problem leads to another, better understanding
Met citaat reageren
  #59  
Oud 11 december 2002, 19:16
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Inderdaad tijd voor een update!
De bestelling is bijna gedaan.
Omdat het toch erg lastig is om een goedkope Amerikaanse webwinkel te vinden die en voorraad heeft en naar Nederland wil verschepen heeft Xcuseme aangeboden gebruik te maken van zijn relaties in Amerika. Hij doet vrij veel zaken met een bevriende partij in de USA en vond het geen probleem om hen deze bestelling te laten doen. Heel veel dank daarvoor.
Zodra de USA-connection de daadwerkelijke order heeft geplaatst laat ik dat gelijk in deze thread weten. Ik verwacht dat dat zeer binnenkort, en hopelijk deze week nog gebeurt.

Omdat de bestelling na zoekwerk door Patrick bij Pagecomputers wordt gedaan vervallen de VEO SD-camera's. Hiervoor kunnen we eventueel een aparte inkoopactie doen, mits ook daar de belangstelling groot genoeg voor is. Mocht Xcuseme weer willen bemiddelen, dan kan dat ook via PalmDirect USA, zodat we in diezelfde bestelling ook bijvoorbeeld het Ultra Thin Keyboard kunnen bestellen (wil ik zelf erg graag hebben).

Voor alle duidelijkheid nogmaals, er zijn dus alleen geheugenkaartjes besteld volgens de lijst in deze thread. Dit geldt dan zowel de bestelling voor Lexar SD-kaartjes als de Memory Sticks (ook Lexar).

- jp

Laatst gewijzigd door jean-paul; 11 december 2002 om 19:21.
Met citaat reageren
  #60  
Oud 16 december 2002, 21:34
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Deelnemers,

Het is allemaal ingewikkelder dan ik dacht. Ik mag geen orders plaatsen bij Pagecomputers, Tigerdirect of PC Mall omdat ik geen US-issued creditcard heb. Ik heb dus inmiddels de beschikking - dankzij Xcuseme - over een US shipping address, maar nu accepteren ze geen internationale creditcards. Wat nu te doen? Ik wil ook niet zomaar gaan bestellen bij een partij die 10 dollar per geheugenkaartje duurder is.

Het duurt allemaal langer dan ik dacht. Als ik vooraf had geweten dat het zo complex zou zijn had ik er vanaf gezien. Nu wil ik echter wel doorzetten, maar niet zonder jullie advies.

- jp
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023