Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 augustus 2007, 04:24
Ljay
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation Soortgelijke vraag Treo 650 aankoopadvies.

Aangezien ik geen extra draad wou maken.

Ik heb momenteel de optie om een Treo 650 inclusief Cradle + hoes + extra originele verpakte batterij + autohouder, unlocked, redelijke goede nieuwstaat (-> enkel gebruikt als GPS, niet als pda); aan te kopen tegen een leuke prijs: 200 pleuro.

Mijn Treo 680 is momenteel voor repair naar Palm gegaan, en zit dus ondertussen te sukkelen met een moto V3i. Ik kan deze bij wijze van spreke morgen al direct ophalen.

Moeite waard of niet? Te veroudert? Te duur(denk ik alleszinds niet!)?

Kan ik ook een goede vgl maken tussen de 680 en 650 en welke ik ook zal kiezen ik zal ze beide even gemakkelijk kwijt geraken.

Ervaringen van gebruikers van zowel 650/680?
Dringende raad gevraagd aub!

Dank
Mvg
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 augustus 2007, 09:49
PowerUser PowerUser is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 13 oktober 2005
Berichten: 68
Ik heb zelf nog steeds de Treo 650, en heb de 680 geprobeerd.
De 680 is "hipper" en wat compacter, maar de 650 is wat sneller in het gebruik. Daarnaast bestaan er met de 680 geloof ik wat problemen met sms. Uiteindelijk scheelt het niet veel denk ik.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 augustus 2007, 12:02
Athropos's schermafbeelding
Athropos Athropos is offline
Borrelbeheerder
Voornaam: Peter
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 01 april 2005
Locatie: Breda
Berichten: 929
Stuur een bericht via ICQ naar Athropos Stuur een bericht via MSN naar Athropos Stuur een bericht via Yahoo naar Athropos Stuur een bericht via Skype™ naar Athropos
De problemen met de 680 zijn met alle updates grotendeels voorbij. (ietsjes trager dan de 650, meer niet)
200 euro voor een app. van ruim 2 jaar op de markt is wat veel, maar met wat er bij zit is het een haalbare zaak.
Zoek je een backup (heb ik zo ook gedaan), dan is dat een goede combi.
Is het een backup alleen voor de reparatietijd, zou ik er nog even over nadenken. (200 euro is dan toch een dure rep.)
__________________
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker.

Hoeveel Palm Apparaten heb jij?

Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen.

"Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy"
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 augustus 2007, 00:39
Ljay
Guest
 
Berichten: n/a
Dankjewel voor de reacties.

Ik heb een vrijblijvende afspraak met die persoon voor morgen. Hij zegt dat de reden voor deze prijs is, omdat de telefoon 2 maand oud is (online gekocht, via een webshop uit NL.). Ik ga morgen uiteraard alle papierwerk eventjes controleren en kijken of dit waar is.

Wat bedoel je juist met "de 650 gaat ietsje sneller". Qua interface-bediening-reactie of qua pure applicatiesnelheid?

En wat zijn jullie ervaringen met de alomgehoorde "spontane soft-resets"? (Nog nix gemerkt na 2 maand werk op de 680, tot vorige week dus.)

200 euro, voor het toestel alleen dacht ik dat dit ook nipt was, maar aangezien ik er een extra batt+cradle etc. bijkrijg, dacht ik dat dit redelijk oké was.. Welke prijs zouden jullie als "tegenbod" zeggen? Het lijkt me erg scherp door te counteren met 150 euro voor een 2maanden oud toestel, niet?

Poweruser; je zegt dat je de 680 ook geprobeert hebt, en alsnog bij de 650 gebleven? Wat gaf de doorslag? Batterij-duur?

Bedankt voor jullie snelle reacties!
Mvg
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023