Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 10 november 2005, 08:10
Timmer Timmer is offline
Lid
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
Ook mij is het gisteren gelukt! Toestel stond NOG niet op de lijst, werd er gezegd. Maar verder geen problemen, direct geactiveerd.
Met citaat reageren
  #42  
Oud 10 november 2005, 08:24
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Hoe zit het trouwens met die mooie abo's als je 10 m. de grens over bent? Als europeaan bekeken dus.

kees
Met citaat reageren
  #43  
Oud 10 november 2005, 09:03
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Dan ga je waarschijnlijk roamen, en ben je dus zo'n tien keer meer kwijt. Althans, dat is mijn ervaring.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #44  
Oud 10 november 2005, 11:37
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmer
Ook mij is het gisteren gelukt! Toestel stond NOG niet op de lijst, werd er gezegd. Maar verder geen problemen, direct geactiveerd.
Bij welke T-Mobile winkel was je langsgeweest? T-Mobile in de Kalverstraat die me al 2x geweigerd hebben?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #45  
Oud 11 november 2005, 10:03
wteening
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmer
Ook mij is het gisteren gelukt! Toestel stond NOG niet op de lijst, werd er gezegd. Maar verder geen problemen, direct geactiveerd.
Gefeliciteerd!

Weten jullie of het ook werkt op een Treo 600? Mij werd gezegd dat het niet mogelijk was, maar nu ik al deze reacties lees ben ik gaan twijfelen aan hun oordeel...


Is het mogelijk om de volgende dingen te doen, en zo ja, hoe snel werkt het?

- MSNen
- E-mail binnenhalen en lezen
- Browsen (daar verwacht ik niet te veel van op mijn 160x160 schermpje)

Laatst gewijzigd door wteening; 11 november 2005 om 10:21.
Met citaat reageren
  #46  
Oud 11 november 2005, 10:38
Graf Zum Kotzen's schermafbeelding
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
Forumbikkel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 24 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 183
Question vergelijking telfort T-mobile

Hallo,

Ook ik wil binnenkort verlengen, maar ik hecht wel aan mijn Telfort . Heeft iemand wel eens uitgeprobeerd in hoeverre Telfort Edge sneller is als bijv T-mobile GPRS of anderen??

GZK
Met citaat reageren
  #47  
Oud 11 november 2005, 15:10
Timmer Timmer is offline
Lid
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
Ik heb woensdag gewoon met de klantenservice gebeld!
Met citaat reageren
  #48  
Oud 11 november 2005, 15:16
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmer
Ik heb woensdag gewoon met de klantenservice gebeld!
Okee, bedankt. Ik zal dat dan ook eens proberen. Was je hiervoor al klant van T-Mobile?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #49  
Oud 13 november 2005, 13:34
wteening
Guest
 
Berichten: n/a
Ervaringen?

Voor de gebruikers van het abonnement:

Hoe bevalt het gebruik tot nu toe? Hoe is de snelheid? Hoe hoog is de uitval, kun je op net zoveel plekken gebruik maken van het net als je kunt bellen? Nog andere op- of aanmerkingen?

Bedankt!
Met citaat reageren
  #50  
Oud 25 november 2005, 00:13
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik ben benieuwd. Ik heb een SIM Only abonnement van 200 minuten aangeschaft (6 EUR per maand) en heb een nummerportering bij Telfort lopen. Hopelijk binnen enkele weken naar T-Mobile. Gek genoeg deden ze bij de klantenservice helemaal niet meer moeilijk over Pocket Internet Totaal, ongeacht welke telefoon met GPRS, kon ik dit pakket gewoon nemen voor 9,50 EUR. Moet het alleen wel even aanvragen *nadat* ik een abonnement heb genomen.

So far, so good. Was liever bij Telfort gebleven ivm EDGE, maar de goedkoopste internet abonnement daar zonder limiet was 35 EUR - het bedrag wat ik per maand al uitgeef nu, en wat eigenlijk ver boven mijn budget ligt.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #51  
Oud 28 november 2005, 09:35
Timmer Timmer is offline
Lid
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
Vinden jullie eigenlijk dat het bekijken van sites op de treo snel genoeg gaat? Ondanks het feit dat ik nu die speciale `speed` functie van Tmobile gebruik vind ik het erg traag. Is het misschien een idee om een lijstje samen te stellen van sites die compact en snel genoeg zijn om mobiel te bekijken?
Met citaat reageren
  #52  
Oud 28 november 2005, 09:42
wteening
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmer
Vinden jullie eigenlijk dat het bekijken van sites op de treo snel genoeg gaat? Ondanks het feit dat ik nu die speciale `speed` functie van Tmobile gebruik vind ik het erg traag. Is het misschien een idee om een lijstje samen te stellen van sites die compact en snel genoeg zijn om mobiel te bekijken?
Ik denk dat de traagheid van websites voor een groot gedeelte ook veroorzaakt kan worden door de moeite die het de Treo kan kosten om het allemaal te verwerken, dat is niet niks. Een speciaal geformatteerde pagina is niet alleen kleiner qua te verzenden data, maar kost ook minder processortijd om te verwerken...
Vind je alle applicaties zo traag, of is b.v. het binnenhalen van e-mail wel snel genoeg? Zou je aan kunnen geven wat er tot nu toe wel en niet bevalt aan je abonnement?
Met citaat reageren
  #53  
Oud 28 november 2005, 10:08
Timmer Timmer is offline
Lid
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
Email werkt heel erg goed. Het is ook niet dat ik ontevreden ben over de snelheid, had dit al verwacht. Omdat ik soms sites tegenkom die direct doorverwijzen naar een mobile site dacht ik dat het een goed idee was deze sites en andere sites die vanwege hun opmaak geschikt zijn, te verzamelen.
Met citaat reageren
  #54  
Oud 28 november 2005, 10:41
wteening
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmer
Email werkt heel erg goed. Het is ook niet dat ik ontevreden ben over de snelheid, had dit al verwacht. Omdat ik soms sites tegenkom die direct doorverwijzen naar een mobile site dacht ik dat het een goed idee was deze sites en andere sites die vanwege hun opmaak geschikt zijn, te verzamelen.
Goed idee!

Had je al een messenger-achtige client geprobeerd, of is er nog andere software die je in combinatie met internet gebruikt?
Met citaat reageren
  #55  
Oud 28 november 2005, 11:04
Timmer Timmer is offline
Lid
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
Ik heb de trial versie van Verichat geinstalleerd, werkt perfect. Ik vind het alleen vrij duur, 25 dollar en dat voor 1 jaar.
Met citaat reageren
  #56  
Oud 28 november 2005, 11:18
wteening
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmer
Ik heb de trial versie van Verichat geinstalleerd, werkt perfect. Ik vind het alleen vrij duur, 25 dollar en dat voor 1 jaar.
Ik heb een beetje apart verzoek. Zou je er problemen mee hebben als ik een keer naar Amsterdam zou komen om te testen of het Web 'n Walk gebeuren op mijn Treo 600 werkt? Omdat ik nog helemaal geen berichten heb gelezen dat dit het geval is durf ik het nog niet aan deze aanvulling te bestellen. Het hoeft je weinig tijd of moeite te kosten, ik kan overal langskomen.

Voor het geval je geen persoonlijke berichten aan mij kunt sturen, kun je me mailen op mijn gebruikersnaam @hotmail.com. Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #57  
Oud 28 november 2005, 13:14
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wteening
Ik heb een beetje apart verzoek. Zou je er problemen mee hebben als ik een keer naar Amsterdam zou komen om te testen of het Web 'n Walk gebeuren op mijn Treo 600 werkt? Omdat ik nog helemaal geen berichten heb gelezen dat dit het geval is durf ik het nog niet aan deze aanvulling te bestellen. Het hoeft je weinig tijd of moeite te kosten, ik kan overal langskomen.
Pocket Internet werkt zeker op de Treo 600 (het gaat via GPRS, en dat wordt door de Treo 600 ondersteund).
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #58  
Oud 01 januari 2006, 11:06
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Is er een Pocket Internet-gebruiker die chattermail gebruikt? Wil je me een pm sturen voor een klein experiment?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #59  
Oud 02 januari 2006, 21:46
michielvd michielvd is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 02 oktober 2002
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 64
Ik blijf hier berichten lezen van mensen die het wel voor elkaar krijgen om PIT op een Treo geactiveerd te krijgen. Bij mij blijven ze halsstarrig weigeren. Ik heb daar al eens een keer een klacht over ingediend en de reactie van de telefonische klantenservice was toen om te huilen (zal jullie de details besparen).

Ga maar eens op een andere manier een klacht bij ze neerleggen daar...
Met citaat reageren
  #60  
Oud 03 januari 2006, 17:49
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Zijn er meer gebruikers die erg vaak de vraag over speedmanager krijgen of ze gebruik willen maken van geoptimaliseerde plaatjes? Dit wordt opgeslagen dmv cookies, maar volgens mij gaat er ergens iets fout. Ik vraag me af of ik de enige ben die er last van heeft.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023