Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 juli 2002, 17:51
sanchez80
Guest
 
Berichten: n/a
pTOP2k je hebt gelijk

niet te KOOP!!!!!!!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 juli 2002, 10:52
amvb
Guest
 
Berichten: n/a
Waarom wil je deze Sony verkopen ? Zit er nog garantie op ? Zit er ook een hardcase, een extra cradle of sync. kabel bij ?
Groet,
amvb
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 juli 2002, 12:34
sanchez80
Guest
 
Berichten: n/a
aankoopdatum is 12-04-02 dus er zit nog garantie op en er zit alleen een extra styles pen bij verder de standaart bijgeleverde spullen.
ik verkoop hem omdat ik een nr70v wil kopen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 juli 2002, 19:14
amvb
Guest
 
Berichten: n/a
Inmiddels staat het door jou gezochte en vrijwel nieuwe Sony model 770 in het forum Vraag en Aanbod aangeboden voor maar 330 euro. Ik zag dat je al een eerdere thread had om je 625 te verkopen - ik vermoed dat dat toen niet is gelukt. Mogelijk wil je nu wel iets zakken met de prijs ? Ik twijfel zelf nog tussen de Palm M515 en de Sony 625. Er van uitgaande dat jouw Sony 625 in goede staat is bied ik 240 euro. Laat even weten of je voor dat bedrag je Sony PDA incl. toebehoren wilt verkopen.
Amvb
Met citaat reageren
  #5  
Oud 14 juli 2002, 19:22
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Sanchez80 zoekt geen 770 maar een NR70V....en deze is wel een stukkie duurder dan 330 euro!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 14 juli 2002, 20:27
Dong
Guest
 
Berichten: n/a
stylus

ow als t mogelijk is zou ik wel een stylus willen kopen. Ben ehm namelijk een tijdje kwijt. Laat even weten wat je ervoor zou willen hebben
Met citaat reageren
  #7  
Oud 14 juli 2002, 21:20
ptop2k
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Twijfelen tussen een m515 of een Clie 625C?
Ik zou gaan voor de tot nu toe veel gewilde 625C.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 14 juli 2002, 22:08
sanchez80
Guest
 
Berichten: n/a
CE bedankt voor de verbetering van AMVB en dong ga naar de sonystyle shop en koop daar een set van 3 pennen.
PTOP2K nee jij krijgt
Met citaat reageren
  #9  
Oud 14 juli 2002, 22:19
ptop2k
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

Waarom doe je het apparaat eigenlijk weg?
Als ik nu naar de stand van zaken kijk is dit echt de beste palm van het moment. Langere accu dan de 66Mhz versies. Enige nadeel is dat hij geen mp3speler heeft. Ik zat er zelf ook aan te denken om een palm met mp3 support te kopen, maar heb me bedacht. Als ik mp3's wil luisteren koop ik wel een mp3 speler die kleiner, goedkoper, langere batterij levensduur en zo kan ik nog meer redenen noemen.
Met citaat reageren
  #10  
Oud 14 juli 2002, 22:51
sanchez80
Guest
 
Berichten: n/a
pTOP2k je hebt gelijk

Ja laat maar zitten eigenlijk ptop2k heeft gelijk ik stop met de verkoop en koop wel een mp3 player erbij.
thnx m8
Met citaat reageren
  #11  
Oud 14 juli 2002, 23:24
ptop2k
Guest
 
Berichten: n/a
Talking :-D

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een mp3 player en kwam deze tegen:
http://www.microboss.de/mp3/defaultprodukt.htm
Ben sterk aan het twijfelen als ik deze moet kopen ja of nee. Hij werkt met CF kaarten.

Ja, ik weet het. Dit is een Palm forum geen MP3 forum...
Met citaat reageren
  #12  
Oud 15 juli 2002, 00:05
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Ik heb de thread maar even verplaatst naar 'Hardware en accessoires' en het topictitel aangepast. Hij is nu hier wat meer op z'n plaats, aangezien sanchez hem toch niet meer verkoopt

- jp
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023