Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18 februari 2002, 09:04
Joor
Guest
 
Berichten: n/a
Off topic??

Gaan we hier niet een beetje off topic?? Het ging toch over een Sony PEG 770?
Met citaat reageren
  #22  
Oud 18 februari 2002, 10:12
johnT's schermafbeelding
johnT johnT is offline
Lid
Voornaam: John
Model: Sony Clie PEG-UX50
 
Geregistreerd: 11 februari 2002
Locatie: rotterdam
Berichten: 33
Citaat:
Gaan we hier niet een beetje off topic?? Het ging toch over een Sony PEG 770?
DUH !
Met citaat reageren
  #23  
Oud 18 februari 2002, 16:05
rur
Guest
 
Berichten: n/a
Angry onleesbaar scherm

ik kijk in mijn agenda, op de afspraken van de dag. Als er plots een alarm opspringt van BugME! en ik tik het alarm weg, dan kom ik weer in mijn agenda. Tot hier alles OK. Maar , blijkt dat ik plots de letters van mijn agenda niet meer kan lezen.
zie foto's in bijlage: voor en na.
HOe vermijden ?

tks
rudi
Met citaat reageren
  #24  
Oud 18 februari 2002, 17:45
Joeyke
Guest
 
Berichten: n/a
bijlage... waar?
Met citaat reageren
  #25  
Oud 20 februari 2002, 08:42
johnT's schermafbeelding
johnT johnT is offline
Lid
Voornaam: John
Model: Sony Clie PEG-UX50
 
Geregistreerd: 11 februari 2002
Locatie: rotterdam
Berichten: 33
Citaat:
blijkt dat ik plots de letters van mijn agenda niet meer kan lezen.
Inderdaad, dat heb ik ook wel eens maar dan na het alarm van
BIGCLOCK. Als ik het alarm uit tap dan is het scherm garbled.
Het probleem is ook zo weer weg als je even een keer switched naar een ander scherm maar de precieze reden/oorzaak ken ik niet.

John
Met citaat reageren
  #26  
Oud 22 februari 2002, 18:35
AE
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up Software review

De review over de meegeleverde software linkt ook naar dit topic.

Goede review, maar toch even een mier sexueel misbruiken:

Citaat:
Pumatech Intellisync Lite

[..]

De Sony Clié wordt echter geleverd met de Lite versie van Intellisync. Dit houdt in (de naam zegt het al) dat er een beperking is in het aantal programma's waarmee gesynchroniseerd kan worden. Er is een keus uit drie mogelijkheden, namelijk Microsoft Outlook, Lotus Notes of Palm Desktop. Ik noem deze laatste ook, Intellisync wordt namelijk tijdens de installatie van de Clié automatisch meegenomen, en vraagt derhalve tijdens het proces ook met welke van deze applicaties je graag wil synchroniseren. Verder functioneert het pakket zoals de standaard versie, ook met betrekking tot de keuzemogelijkheden die er zijn met synchroniseren.
De meegeleverde versie van Intellisync kan helaas niet synchroniseren met Lotus Notes, maar met Lotus Organizer 5.0 of 6.0.
Een klein doch essentieel verschil

[edit]
't is aangepast zie ik
Met citaat reageren
  #27  
Oud 24 februari 2002, 12:20
jord's schermafbeelding
jord jord is offline
Senior lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2001
Locatie: Delft
Berichten: 80
audioplayer

er wordt in de revieuw gezegd dat de audioplayer van alle gemakken is voorzien, nou mis ik er echter een.

De volgorde waarin de geluidsbestanded worden gekopieerd bepaald de afspeelvolgorde. Nou is dat redelijk onhandig als je een gemixde cd wil afspelen. Dan moet je namelijk alle nummers een voor een kopieren om ervoor te zorgen dat ze in de juiste volgorde komen te staan.

Kortom, mocht er ooit een nieuwe versie uitkomen dan zou ik graag zien dat je vanaf de clie de afspeelvolgorde kunt wijzigen.
__________________
Excellence is not an option, its a choice!
Met citaat reageren
  #28  
Oud 04 maart 2002, 20:11
Obelix
Guest
 
Berichten: n/a
Review 770c

Ik heb vandaag een 770c aangeschaft en ik had hem thuis nog niet in m'n handen of de klep viel er al af.
Ik las in de test dat dat blijkbaar 'normaal' is. De vraag alleen nu is, laat ik het eraf en koop een andere case (waar?) of probeer ik het op een andere manier vast te krijgen.

Wie heeft dit ook ???? en wat heb je eraan gedaan ????


Het gene wat in de leren klep zit lijkt geknakt (twee delen). Is dit normaal?? Het was de laaste in de winkel dus kan niet vergelijken.

Mvgr
Met citaat reageren
  #29  
Oud 04 maart 2002, 20:18
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Die knak is normaal, probeer hem maar eens helemaal aan de achterkant van je Clié te vouwen, dan zal je zien dat die knak toch erg goed van pas komt..

Tja, en ik vind het niet leuk dat ie er zo snel afkomt, maar ja, dat schijnt dus inderdaad normaal te zijn... Niks aan te doen...

Of een andere case kopen!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #30  
Oud 04 maart 2002, 20:31
Obelix
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor je zeer snelle antwoord. Idd die knak in de klep is nuttiger dan ik in eerste instantie dacht.

Wat heb jij tegen het los gaan van die klep gedaan? In die paar uur dat ik hem heb is het me niet gelukt om er mee te werken zonder dat ie er afvalt.
Ik zit er over te denken om er een beetje lijm (Tja ik heb hem net )tussen te doen.

Mvgr,
Met citaat reageren
  #31  
Oud 04 maart 2002, 20:43
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Wat ik er tegen gedaan heb? Niks... heb er nu een hoesje omheen zitten, maar vind dat ie daar wel erg dik van wordt. Nee, ik denk dat ik nog eens goed ga zoeken naar een mooie (hard)case, maar voor de rest doe ik er niks aan. En lijm, tja, zou kunnen, maar is (vind ik) wel zonde van je Clié...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #32  
Oud 05 maart 2002, 06:37
emielkokkelink emielkokkelink is offline
Cenior lid
Voornaam: Emiel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 08 januari 2001
Locatie: Almelo, hartje Twente
Berichten: 220
Talking

Plak er een beetje dubbelzijdig plakband tussen!
__________________
-Dit bericht is op een computer gegenereerd en is derhalve zonder handtekening geldig-

Van een Palm 3e naar een Palm 3c naar een Clié PEG N770C/E via een slippertje met een HP Jornada 568 PocketPC kom je uiteindelijk bij een Palm Tungsten-T die via bluetooth praat met mijn Nokia 6310i en mijn laptop.

Oef!
Met citaat reageren
  #33  
Oud 05 maart 2002, 21:57
Obelix
Guest
 
Berichten: n/a
Je was me voor met posten Ik dacht hier gisteravond nog aan en weet denk je .... vandaag de Clié veel gebruikt en niet één keer los gekomen

Gegroet,
Met citaat reageren
  #34  
Oud 18 maart 2002, 20:07
Xcuseme's schermafbeelding
Xcuseme Xcuseme is offline
Vriend v/d Palmclubserver
Voornaam: Marc
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 18 maart 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 165
Stuur een bericht via ICQ naar Xcuseme
Lightbulb Clié AudioPlayer

Leuk extratje die AudioPlayer op de Clié, ik mis echter de mogelijkheid om het geluid wat aan te passen. Over het algemeen zijn de MP3tjes toch rechtstreeks van een CD afgehaald. Wat extra bassen zijn hier dus wel op zijn plaats.

Zijn er al updates voor deze en andere Clié applicaties?
Met citaat reageren
  #35  
Oud 13 juni 2002, 20:44
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Bij www.pocketpcthoughts.com wilden ze graag van een "Sony met MP3" (de N770) de gebruiksduur van de batterij vernemen. Zoals de titel al aangeeft is het een PocketPC site. Ik heb me daar voor opgegeven en heb middels de programma's "always on" en "batterylog" de volgende gegevens aan hen doorgegeven:

Backlight MAXimaal 5 uur en 43 minuten voordat Sony uitging
Backlight MINimaal 13 uur en 22 minuten voordat Sony uitging

Gedurende deze tests stond de Sony alleen maar aan, er draaide (afgezien van de bovengenoemde) geen programma. Je ziet dat je met de achtergrond verlichting op LOW voor zo'n test je Sony de hele dag niet kunt gebruiken

Carel
Met citaat reageren
  #36  
Oud 01 juli 2002, 01:48
Shiver
Guest
 
Berichten: n/a
Het zal waarschijnlijk reclame zijn, dus verwijderd worden, maar bij http://www.xaxashop.nl hebben ze hardcases voor de Sony. Ik heb m vandaag besteld dus hopelijk binnen een weekje in huis.
Ik heb mijn 770 inmiddels al een tijdje en die leren klep is al redelijk ranzig aan het worden.
Dit is voorlopige de enige hardcase die ik heb kunnen vinden voor de 770.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023