Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07 april 2001, 21:53
Tja
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Ik denk er over om een palm OS te kopen en vind de visor deluxe erg interresant, alleen zit ik op te hikken tegen het probleem met het OS. Mijn vraag aan andere visor deluxe gebruikers: Is het een probleem dat je met 3.1 draait, en niet met bijv. 3.5? En ook vraag ik me af of er al patches zijn geleverd door Handspring, en of die werken.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 april 2001, 17:40
hotbot's schermafbeelding
hotbot hotbot is offline
visor freak
Model: Visor Prism
 
Geregistreerd: 19 januari 2001
Locatie: Antwerp
Berichten: 45
Talking nieuwer - nieuwst

't natuurlijk altijd leuk om de nieuwste OS te hebben, maar ik werk momenteel ook met een visor deluxe OS 3.1 en kan daar vrij veel mee aanvangen:
spreadsheets,docs, beelden, ...
zelfs geluid,maar de kwaliteit is gene vette

wel zijn er programma's die een nieuwere versie vereisen.
Het aanbod is echter voldoende
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 april 2001, 23:15
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
op zich is het niet erg. de meeste functionaliteit is ook wel met third-party progs op te vangen. het gaat meer om jezelf: kun je met het idee leven dat jij win98 hebt (wat goed werkt) en je buurman winME? IK NIET!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 april 2001, 09:48
monkel
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk
het gaat meer om jezelf: kun je met het idee leven dat jij win98 hebt (wat goed werkt) en je buurman winME? IK NIET!
grappig dat je die vergelijking maakt, als je win98 dus met os3.1 en winme met os3.5 vergelijkt dan zou ik juist 3.1 nemen aangezien winme juist een slechter product is dan win98

ik vind de extra's van os3.5 trouwens niet echt geweldig en heb er dus nog steeds geen spijt van dat ik een visor dlx heb
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 april 2001, 23:30
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Op zich niet zo'n goed voorbeeld. Alleen is O.S. 3.5 errug traaaaaag in vergelijking met 3.1. En Win ME is dat ook.
OS 4 is trouwens weer wel een stuk sneller, wat aangeeft dat palm gewoon betere besturingssystemen maakt dan M$. Maar dat is mijn mening slechts....
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023