Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20 juli 2002, 15:58
ralphr ralphr is offline
Senior lid
Model: Sony Clie PEG-TJ27
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 67
verschil t625?

hoi,

kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen deze modellen, ik zie het niet. (Behalve de prijs)

T625 a

en

T625 b

Ik was even bij de dixons geweest om een de T625 in mijn handen te houden en de verkoper van Dixons vertelde mij ik maar geen pda met palm os moest kopen want binnen twee jaar bestond palm niet meer,...... ik ben maar niet met de man in discussie gegaan.

Sony twijfelde zelfs of ze de volgende serie nog met palm os moesten uitbrengen....

Groetjes
ralph
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 juli 2002, 16:07
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Citaat:
ik ben maar niet met de man in discussie gegaan.
, jammer! Ik had graag willen weten waarom hij dit beweerd en hoe hij aan die Sony informatie is gekomen. Of verkopen ze daar ook PocketPC's?
Misschien dat de huidige PalmOS PDA's onder OS 4.x er over tweee jaar niet meer zijn, maar dat is niets nieuws, kijk maar naar de modellen in de Palm Hall of Fame . Daar staan modellen in die nog geen twee jaar op de markt zijn geweest.

En v.w.b. je vraag: ik heb geen idee. Blijkbaar is het ene model een Engelse uitvoering, maar wat dat inhoud?

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 juli 2002, 11:38
ralphr ralphr is offline
Senior lid
Model: Sony Clie PEG-TJ27
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 67
Ik denk dat ik het verschil weet, in de engelstalig T625 kun je alleen maar Engels als taal kiezen. In de andere, de Europese, heb je de mogelijkheid om Frans, Engels of Duits te kiezen als taal.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 juli 2002, 17:43
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
ik heb dit soort situaties al eens vaker meegemaakt. Verkopers die helemaal niet weten waar ze het over hebben.

met mijn palm heb ik het al eens gehad bij de Dynabyte. Daar wist de verkoper mij te vertellen dat de m515 over 8mb beschikte. Hij wilde de doos niet van achter halen.

maar ook met een mobieltje. een jaar of anderhalf terug beschikte ik nog over een alcatel 701. het grote voordeel van dit ding was de hoeveelheid gegevens die je kon opslaan. ik kon tot 150 smsjes opslaan en tegen de 500 namen, met ieders de mogelijkheid 5 nummers en aantekeningen. De verkoper wist niet dat ik een alcatel had, en vertelde mij dat ik maar 20 smsjes kwijt kon en nog geen 100 namen met ieders de mogelijkheid tot maar 1 nummer. ditzelfde zei hij over de 501. toen ik hem vertelde aan het einde van de discussie dat ik zel een 701 had, werd hij rood en liep zonder pardon weg.

Ik vind het jammer om er ook nu weer achter te komen dat je in een winkel niet voldoende ingelicht kan worden. Ik wil hier mee niet zeggen dat geen enkele verkoper weet waar hij-zij het over heeft. Tuurlijk, het gros weet dat wel. maar je treft altijd de verkeerde. en dat kan soms grote gevolgen hebben.

begrijp me dus niet verkeerd!!!

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 juli 2002, 18:26
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
[quote]Tuurlijk, het gros weet dat wel. maar je treft altijd de verkeerde. en dat kan soms grote gevolgen hebben. /quote]

Helemaal mee eens! Daarom licht ik mezelf altijd van te voren via internet, folders en dergelijke in, en ga ik daarna bij meerdere winkels langs alvorens iets te kopen. Voorkomt een hoop ellende achteraf.
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023