Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08 mei 2002, 13:47
Joor
Guest
 
Berichten: n/a
Peg 770 + Ericsson T39 + GPRS

Het is weer zover. Ericsson did it again!

Probleem: Ik probeer een gprs verbinding op te zetten met mijn Ericsson (nieuwste firmware) en mijn Sony Peg 770 OS 4.1
Alle instellingen met de helpdesk van Vodafone doorlopen (goede service trouwens)
Na op 'connect' geklikt te hebben zie ik enkele tellen later in beeld van de phone 'bezig met verbinden', een 3tal seconden later reset de telefoon uit zichzelf.
Telefoon opgestuurd naar Ericsson met het hele verhaal + beschrijving. Binnen 4 dagen telefoon retour met de mededeling dat er niets mis mee is. ??????
Heeft iemand vergelijkbare problemen met deze (of een andere GPRS) Palm OS - Ericsson T39 combi?

Joor
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 mei 2002, 15:16
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
is het zeker dat het aan je mobiel ligt en niet aan je pda?

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 mei 2002, 18:06
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
als de telefoon zich reset , is het simpelweg een softwarebug. En aangezien je de nieuwste versie hebt, zou ik aandringen bij Ericsson dat ze dit meenemen in een nieuwe firmwareversie.

Je kunt denk ik niet terug qua versie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023