Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10 mei 2006, 07:49
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Heb je wel een trusted device gemaakt van je headset? Dat wordt uitgelegd in de handleiding. Een trusted device is gekoppeld zodra deze aangezet is en herkend is.

Na een harde reset (iets wat je hopelijk niet te vaak doet, maar als jij ook met ROM-aanpassingen bezig bent (andere thread)) zul je dit waarschijnlijk opnieuw in moeten stellen.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #22  
Oud 10 mei 2006, 08:09
clemento's schermafbeelding
clemento clemento is offline
Senior lid
Voornaam: Jan
Model: Palm V
 
Geregistreerd: 07 mei 2006
Locatie: Bij Arnhem
Berichten: 77
Ik denk dat ik het idd nog een keertje via de hardreset ga proberen. Je hebt de device toch wel weer aardig snel zoals je deze wil hebben als je alles netjes in wat install mapjes zet. Toen ik de headset voor het eerst koppelde bleef het blauwe ledje continue branden, nu gaat het telkens knipperen misschien eens accu leeg laten lopen, je kan nergens een reset uitvoeren of is daar een bepaalde methode voor?
__________________
veni vidi vici
Met citaat reageren
  #23  
Oud 10 mei 2006, 09:13
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Jan,

Ik bedoel niet dat je nu eerst een harde reset moet doen. Het was meer een waarschuwing, zodat je er op verdacht bent dat je opnieuw moet pairen na een harde reset .

Voorlopig zou ik eerst gewoon volgens het boekje je headset pairen met je Treo.
Daarvoor moet je de headset eerst uitzetten, zodat je hem daarna in de pairstand kan zetten (waarbij het licht inderdaad continue brandt).

Succes, groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #24  
Oud 10 mei 2006, 22:36
clemento's schermafbeelding
clemento clemento is offline
Senior lid
Voornaam: Jan
Model: Palm V
 
Geregistreerd: 07 mei 2006
Locatie: Bij Arnhem
Berichten: 77
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV

(waarbij het licht inderdaad continue brandt).
Dat continue branden heb ik dus niet meer alleen de eerste keer gehad bij het pairen wat toen gelukt is. Wellicht is de headset niet helemaal in orde omdat na 8 seconden indrukken gaat de headset of uit of aan maar geen coninue brandend blauw lampje helaas.
btw een harde reset vind ik niet zo'n probleem maar dat lost denk ik dit probleem idd niet op.
Ik ga nu de batterij leeg laten lopen in ca maximaal 170 uur en dan weer opladen.
Maar als je nog andere tips hebt hoor ik dat graag.

bvd,
Jan
__________________
veni vidi vici
Met citaat reageren
  #25  
Oud 11 mei 2006, 12:58
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
@ Clemento: Ik denk dat ik je wel kan helpen. Doe het volgende: zet de BT headset uit. Druk daarna op de middelste aan/uit knop en houd ingedrukt. Eerst zie je dat de headset aangaat, blijf ingedrukt houden tot het lampje continu blauw brandt (na ongeveer 8 seconden). Dit werkt dus alleen als je je headset uitstaat en je hem dus aanzet.

Wat doe jij dus verkeerd? Je houdt de middelste aan/uit knop ingedrukt terwijl de headset aan staat; deze gaat dus uit.

Als het lampje continu brandt kun je het beste op "Nearby devices" zoeken i.p.v. "All known devices".

P.S. Het gebeurt wel vaker dat de headset de verbinding met de Treo verliest. Het opnieuw pairen helpt in zo'n geval altijd.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #26  
Oud 11 mei 2006, 15:52
clemento's schermafbeelding
clemento clemento is offline
Senior lid
Voornaam: Jan
Model: Palm V
 
Geregistreerd: 07 mei 2006
Locatie: Bij Arnhem
Berichten: 77
@bluevoice bedankt voor de tip. Je moet idd het knopje wat langer ingedrukt houden. Ik liet het los zodra het ging branden. Ik ben er ook achter dat je niet en de headset en een BT-GPS tegelijk kan gebruiken. De BT-GPS krijg ik wel elke keer aan de praat met Tomtom, maar als ik Tomtom verlaat en weer opstart krijg ik geen verbinding meer en moet ik eerst BT-GPS verwijderen en dan weer door Tomtom laten toevoegen. Hiervan zal ik een post of een threat maken bij GPS maar wellicht heeft dit met de combinatie headset/BT-GPS te maken.
__________________
veni vidi vici
Met citaat reageren
  #27  
Oud 12 mei 2006, 13:33
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door clemento
ben er ook achter dat je niet en de headset en een BT-GPS tegelijk kan gebruiken.
@ Clemento: Klopt, je kunt met je Treo slechts 1 actieve verbinding maken met een ander Bluetooth apparaat.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023