Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo Pro

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 december 2008, 13:56
RonaldMarks's schermafbeelding
RonaldMarks RonaldMarks is offline
Senior lid
Voornaam: Ronald
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Den Haag
Berichten: 69
Synchronisatiefout MS Active Sync: ondersteuningscode 86000107

Ik gebruikte mijn Treo 650 met een PC op mijn werk en een met de PC thuis zonder problemen. Nu met de Treo Pro (en Windows Mobile) krijg ik steeds de foutmelding met "ondersteuningscode 86000107". In dit forum heb ik wel enkele suggestie gevonden maar die helpen mij niet. Ik krijg er alleen maar dubbele afspraken door in mijn agenda's. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? (ik zal ook een mailtje sturen naar Palm support).
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 februari 2009, 20:21
RonaldMarks's schermafbeelding
RonaldMarks RonaldMarks is offline
Senior lid
Voornaam: Ronald
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Den Haag
Berichten: 69
Uit pure frustratie heb ik de relatie met mijn thuis PC weggehaald en de outlook agenda leeggehaald.
Daarna de werk PC weer gekoppeld en van daar uit de agenda 'geladen' op de Treo Pro.

Vervolgens mijn thuis PC weer gekoppeld/aangemeld aan mijn Treo Pro.

Raar maar waar werkt het nu al 4 dagen (ik wilde eerst even testen). Ik kan nu week een agenda item via de thuis PC, werk PC of Treo invoeren zonder meldingen. Ook heb ik op 3 plaatsen wijzigingen gemaakt zonder problemen.

Let wel, als ik iets aanpas op de thuis PC koppel ik vervolgens eerst de Treo aan mijn werk PC en Synchroniseer voor dat ik weer iets ga wijzigen of toevoegen. En tussen de twee PC wordt alleen de agenda gesynchroniseerd.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023