alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
profiel veranderen palm pre 2
heb eindelijk een echte pre 2 ,
na de zire en diverse treos , het is wel even wennen hoe moet mn adrsssen omzetten en jee een nieuw profiel en al die apjes het zal me minstens een maand kosten voor ik weer een beetje wegwijs ben ,ben blij dat ik de palmclub weer nodig heb ![]() |
|
||||
|
||||
Wat wil je precies en waar heb je nu je contacten staan?
|
|
||||
|
||||
heb de pre tweedehands gekocht en wil het oude profiel veranderen maar heb er intussen al een hoop fotos opstaan die ik niet kwijtwil.
mn adressen staan op mn treo 680 en sync eigenlijk nooit omdat het alleen maar problemen oplevert. |
|
||||
|
||||
Via USB kan je je foto's gewoon van de Pre2 afhalen, die komen in de DCIM map te staan. Dus dat moet geen probleem zijn. Je contacten van de Treo 680 overzetten wordt lastiger als je niet gesynchroniseerd hebt. Eventueel kan je kijken of ze via Bluetooth over te zenden zijn naar de Pre2.
|
|
||||
|
||||
Je zult je contacten even moeten syncen met bv Outlook.
Dan kun je ze weer in een Gmail account hangen.
|
||||
|
||||
Goh bedankt, voor de reacties , kijk dit is nu de enige plaats waar een ouwe sok als ik toch nog iets te weten kan komen .
Als ik het goed begrijp kan ik alleen een nieuw profiel maken als ik een lekkere harde hard reset uitvoer op mn nu al geliefde palmpje? En ja het is wel gemakkelijk dat de palm pre zich gedraagd als een sd kaartje . |
|
||||
|
||||
Zo , het lijkt me allemaal gelukt , het hard resetten duurt anders wel lang, ong 45 mn.
|