Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08 augustus 2001, 18:37
Pelle
Guest
 
Berichten: n/a
Red face gps + kaarten + downloaden + coordinaten

Vraagje voor kenners van groentje/beginneling:

Ik heb net de gps Ranmcn. uit de US besteld. Was lekker goedkoop. Steuntje erbij via Navicars (beetje te duur). Tevens maar gelijk route 66 Europa gekocht. Dacht dat kaart Europa zo je palm in kon en na GPS ontvangen te hebben zo te werk gegaan kon worden. Schetst mijn vebazing. Weet niet hoe kaart te downloaden. Met pinstal herkent ie geen databse voor palm. Niet op de cd rom - niet in het programma. ??? Heb je dezelfde ellende met route Europa en City maps? Nu heb ik via site http://palm.ismap.com/ Frankrijk gedownload als probeersel, maar geen coordinaten, geen wegenaanduiding, geen Nederlandse kaart. Wie kan me (eenvoduig) vertellen hoe dit werkt?
  #2  
Oud 08 augustus 2001, 21:46
Pelle
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

Net enige demo's gedownload (zijn niet allemaal in orde die zip-files, maar goed) van citymaps en dat lijkt me echt perfect zeg. Wat een 'waardeloze' programma's de andere die ik heb geprobeerd. En ik heb zo ongeveer alles wat er is geopperd in dit (palm)forum geprobeerd, maar al sbel wordt duidelijk dat route Europa en Citymaps met kop en schouders boven de rest uitsteken.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023