Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10 januari 2007, 15:21
bugbug_be
Guest
 
Berichten: n/a
navigatie systeem op zire 71

hoi,

ik kreeg een zire 71 en vroeg me af hoe je er zzn navigatiesysteem kan op zetten?
ik kreeg ook her michelin navigation system voor pda. zijn deze compatibel? en zo ja hoe zet je dit op je pda?

thanxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 januari 2007, 15:30
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Hallo bugbug_be en welkom op het forum

Heb je al onze geweldige FAQ doorgekeken, waar stap voor stap antwoorden op de vaakstgestelde vragen staan? Die kun je dus zeker gebruiken!

Daarnaast zou ik de installatie CD van je Palm eerst in je computer doen, en de stappen op het scherm volgen. Op de installatie CD vind je ook een handleiding, die je stap voor stap begeleid op het Palmgebied.

Ook op de installatie CD van Michelin Navigation System staat een Nederlandstalige handleiding. Ook hier staat hoe je dit programma op je Palm moet installeren.

We kunnen je wel goede tips geven als je vastloopt (mits jij goed beschrijft waar het fout gaat) maar helaas kan niemand je, zoals dat zo heet, "aan het handje nemen" zonder dat je voor jezelf de handleiding doorleest. Zeker als je een beginner bent, doe je er goed aan jezelf eerst in te lezen, want dan kun je veel specifiekere vragen stellen aan mensen op dit forum.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023