Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 juli 2003, 20:56
Arjan
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Leverantie van Pawgo

Na zoeken zak ik dat dit al een keer eerder aangekaart in een andere thread (http://www.palmclub.nl/forums/showth...ighlight=pawgo), maar die is redelijk oud, dus dan nog maar een keer.

Ik ben blijkbaar noet de enige die niet zo'n beste ervaring heeft met Pawgo. Begin juni een Pawgo modem gekocht via internet als koppeling tussen mijn Palm IIIXe en m'n Garmin GPS. Paar dagen later keurig bericht dat hun geautomatiseerde winkelwagen vergeten was me nog wat shipping and handling in rekening te brengen en of ik dat alsnog wilde betalen. Alle betalingen lopen via Paypall.

Paar weken later niets ontvangen en niets dan stilte van de kant van Pawgo. Nu dus maar aan Paypall gevraagd actie te ondernemen en die lui te manen te leveren ofwel m'n geld terug te storten. Ik ben benieuwd welke van de twee het wordt.

Het valt me wel op dat er een enorme gelijkenis is tussen mijn ervaring en die van Willem. Blijkbaar hebben ze bij Pawgo nog niks geleerd . Ik hou jullie wel op de hoogte als er nieuws is. Ik zou vooalsnog maar niks bestellen bij Pawgo.

Arjan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 juli 2003, 21:19
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Arjen: Ik heb nog een pawgo modem liggen voor PIII

Om het OT te houden zie deze thread:
http://www.palmclub.nl/forums/showth...threadid=12433

OpA
__________________
Word wordt nooit Perfect
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 augustus 2003, 07:07
Arjan
Guest
 
Berichten: n/a
Blijkbaar geeft Pawgo alleen thuis na veel zeuren. Twee maanden na bestelling nog steeds m'n adapter niet ontvangen, maar na versturen van -tig e-mails met de vraag waar dat ding blijft beginnen ze nu eindelijk wakker te worden en kreeg ik zowaar eindelijk eens een reactie. Volgens hen is dat ding allang verstuurd, dus ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren aangezien ik nog steeds niets heb ontvangen.

Klantvriendelijkheid en service scoren bij mij een dikke 1, dus ik zou niemand aanraden iets bij die lui te bestellen.

Arjan

PS Dirk bedankt voor het aanbod, maar ik heb de hoop nog niet opgegeven.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023