Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07 november 2002, 15:05
frits1
Guest
 
Berichten: n/a
zire instaleren na m130?

Heb zojuist zire gekocht nadat mijn m130 was gestolen. Probeer op mijn imac te instaleren maar krijg telkens foutmelding. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen (vooral omdat ik mijn adressenbestand vanuit m'n imac in mijn zire wil krijgen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 november 2002, 15:14
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Je had deze vraag beter even als een aparte thread kunnen starten (maar misschien kan iemand hem nog verplaatsen).

Het is waarschijnlijk ook handig als je even aangeeft welke foutmedling je krijgt. Voor zover ik weet moet het gewoon werken.

Heb je wel de goede versie van Mac OS?

Laatst gewijzigd door jean-paul; 07 november 2002 om 15:29.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 november 2002, 15:26
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Waarom van een m130 naar een Zire (just curious). Dat lijkt namelijk een behoorlijke stap terug, dus ik ben erg benieuwd waarom je voor de Zire hebt gekozen en niet voor bijvoorbeeld een nieuwe Palm m130?

Wil je ook je profiel even aanpassen?

- jp
Met citaat reageren
  #4  
Oud 07 november 2002, 15:41
frits1
Guest
 
Berichten: n/a
Log vandaag voor de 1e keer in. Excuus voor het niet optimale gebruik van deze handige site.
Foutmelding: 'Programma installer is onverwacht gestopt omdat er een fout van type 3 is opgetreden.'

Reden van deze aankoop: ik merkte dat ik echt alleen maar adressen en agenda (veel) gebruikte. Verwacht voorlopig wel tevreden te zijn.

Overigens dank voor de snelle reacties
Met citaat reageren
  #5  
Oud 31 december 2002, 15:43
xommen's schermafbeelding
xommen xommen is offline
Lid
Model: Palm Zire
 
Geregistreerd: 29 december 2002
Locatie: apeldoorn
Berichten: 38
de Zire is volgens de specificaties van Palm wel compatible met MacOS 9 maar er blijken in de praktijk nog wat haken en ogen aan te zitten.
Er schijnt een soort fix te zijn waarbij je elke keer voordat je hotsynced een bestand moet verplaatsen en weer terug plaatsen.
Er is een script voor te vinden op het net.
Ik heb er verder niet naar gekeken aangezien het bij mij onder MacOS X als een zonnetje werkt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023