Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 december 2005, 11:45
wenkhuiz
Guest
 
Berichten: n/a
cradle Vx met usb-aanlsuiting?

Ik heb sinds kort een nieuwe pc en nu kan ik mijn cradle van mijn Palm Vx niet meer aansluiten. Mijn pc heeft alleen usb-aanlsuitingen. Hoe kan ik dat oplossen??
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 december 2005, 12:39
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Ik heb nog een nooit gebruikte (nieuw in doos) Kirrio 5 in 1 multifunction charger voor Palm V/Vx op overschot. Voor 12 euro mag je hem hebben.
De review gaat over een ander model (voor UC), maar de inhoud van het pakket ziet er hetzelfde uit. Er zit wel bijkomend een seriele kabel met DB9 konnektor bij.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 december 2005, 15:36
AdLentis
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wenkhuiz
Ik heb sinds kort een nieuwe pc en nu kan ik mijn cradle van mijn Palm Vx niet meer aansluiten. Mijn pc heeft alleen usb-aanlsuitingen. Hoe kan ik dat oplossen??
Er zijn ook USB-naar-RS232-adapters te krijgen, die dingen zijn voor rond de 15 euro in verschillende (internet-)winkels te krijgen. Ik heb er hier eentje, en mijn Palm Tungsten T3 synchroniseert er prima mee, via mijn aangepaste cradle (die nu zowel RS232 als USB aansluiting heeft )
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023