Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09 mei 2005, 16:37
Zire 71 gek
Guest
 
Berichten: n/a
Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Een dergelijk apparaat zou toch garant moeten staan voor een aantal jaar probleemloos gebruik, naar mijn inzicht. Heeft iemand tips over hoe ik mijn Palm het beste kan opsturen? De on-line shop (hardwarediscount) waar ik mijn Palm heb gekocht, weigerd namelijk mijn Palm op te sturen. Ze dekken zichzelf sowieso in met de uitspraak dat ze "slechts"leverancier zijn van het product. Ik heb al spijt dat ik hem daar heb gekocht en niet in de winkel.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 09 mei 2005, 17:59
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zire 71 gek
Ze dekken zichzelf sowieso in met de uitspraak dat ze "slechts"leverancier zijn van het product.
En daarom "slechts" winst kunnen maken zonder verdere verplichtingen? Staiksterk.nl lijkt me voor jou een erg handige site. Deze situatie sluit mooi aan.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #23  
Oud 27 juli 2005, 19:14
Zire 71 gek
Guest
 
Berichten: n/a
Beste lezers,

Het is nu alweer een aantal maanden geleden dat ik op het forum een bericht plaatste over mijn problemen met mijn Zire 71 (zie bovenstaand).

Ik ben nu al sinds 9 mei bezig om Hardware Discount mijn Palm in reparatie te laten nemen. Ik bel bijna dagelijks, maar ik steeds krijg ik het antwoord dat ze in onderhandeling zijn met de leverancier, maar het schiet dus allemaal niet op.

Ik heb inmiddels zacht uitgedrukt mijn irritatiegrens bereikt. Ik werk nu al te lang zonder Palm en begin hem toch echt serieus te missen. Wie ik ook spreek en mail van HD, niemand kan mij helpen kennelijk. Mijn vraag is nu of iemand wellicht ervaring heeft met dit soort zaken en of iemand tips heeft om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Mijn advies luidt in ieder geval: koop niets bij Hardware Discount, maar gewoon bij Palmone of bij de reguliere electronicawinkel...
Met citaat reageren
  #24  
Oud 27 juli 2005, 20:06
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
De reacties in de T.net shopsurvey zijn ook niet zo positief. Na 2,5 maanden mag je toch wel een oplossing verwachten. Stuur ze een brief waarin je ze een paar weken de tijd geeft om het probleem op te lossen, omdat je anders de koop wilt ontbinden.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #25  
Oud 22 oktober 2005, 21:18
Zire 71 gek
Guest
 
Berichten: n/a
Talking Eindelijk is mijn Palm gerepareerd!

Beste lezers,

Na erg lang te zijn bezig geweest, heb ik 2 weken geleden contact opgenomen met Palmone zelf.. Dit had zeer snel resultaat.. Er bleek op mijn apparaat (in tegenstelling wat op de site van Palm wordt vermeld) toch nog garantie van toepassing te zijn (2 jaar nl i.p.v. 1 jaar!)

Palm deed totaal niet moeilijk over de reparatie van mijn palm en ik kan dus iedereen dan ook van harte aanraden om bij soortgelijke problemen met Palm zelf te bellen. Het nummer is: 020-586 4685. Je wordt dan zeer vriendelijk en snel geholpen.

Ik dank hierbij iedereen die mij geholpen heeft!

Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023