Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31 oktober 2007, 16:00
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
[Software] Send to Application v1.0: informatie binnen je Palm verzenden

Soms heb je meerdere applicaties op je Palm waarmee je potentieel hetzelfde kunt doen. Denk hierbij aan een eBook-reader en een normale teksteditor. Met het nieuwe freeware Send to Application v1.0 kun je ook daadwerkelijk bestanden tussen programma's zenden.

Het lijkt op het eerste gezicht een beetje nutteloos: bestanden naar jezelf sturen. Maar het punt is, dat je informatie tussen verschillende applicaties zendt. De meestvoorkomende toepassing zal waarschijnlijk zijn, dat je in een bestandsbeheer programma een bestand op het geheugenkaartje selecteert, en dat bestand verzend naar een applicatie op je Palm.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan een muziekbestand (Midi) die je naar 'Sounds'-applicatie zendt, waardoor je het als ringtone kunt gebruiken. Maar ook kun je bijvoorbeeld vanuit een eBook-applicatie een tekstbestand verzenden naar de memo applicatie, waarin je het dan verder kunt bewerken.

Het programma Send to Application v1.0 is gratis, en is te downloaden op FreewarePalm.


Bron: Send to Application v1.0 freeware for Palm treo phone and pda, PalmOS free downloads.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif 4816-ih0swapn5pc.gif‎ (13,6 KB, 1x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 november 2007, 13:49
Ijzersterk Ijzersterk is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Berichten: 16
Het programma Send_to_Application is in mijn ogen veel interessanter wanneer je óók het programma Send_to_Card download van http://toyspring.com/sendto/. Je kunt dan namelijk bijvoorbeeld een memo op een geheugenkaart opslaan en die op een computer bewerken met een willekeurige tekstverwerker en weer terugschrijven. Of vCards uitwisselen.

Met andere woorden: je kunt zonder synchronisatie informatie uitwisselen met een computer met behulp van een geheugenkaart en een cardreader. Zonder cardreader kan ook. Gebruik dan bijvoorbeeld seriële communicatie met TotalCommander en FilePc2Pda.prc: www.ghisler.com/serial.htm.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 januari 2008, 20:43
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Ik heb geprobeerd vanuit Keysuite een contact te "senden"naar mijn Palmdatabase Contact. Ik kom niet verder dan "Send to application". Verder kom ik niet. Wat doe ik fout?

Groet,
Frits
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023