Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29 oktober 2004, 08:06
sanderlenka's schermafbeelding
sanderlenka sanderlenka is offline
Forumbikkel
Voornaam: Sander
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 18 november 2001
Locatie: Geldrop
Berichten: 223
Rotring Initial Vulpen, uitermate geschikt ook als stylus

De vulpen-stylus combinatie is natuurlijk de Cross Matrix, maar ik ben sinds kort de gelukkige bezitter van een Rotring Initial. Een prachtig ontworpen vulpen, met Air Pressure Control system (kan ik hem ook op 30.000 voet gebruiken). De achterkant van de pen heeft een zeer gladde, afgeronde vorm en is van metaal.

Ik heb gemerkt dat deze achterkant uitermate geschikt is als stylus. Glijdt perfect over het scherm, zonder krassen. Geeft een goed gevoel in de hand, en heeft de juiste balans en gewicht.

Deze pen kost nieuw ongeveer 80 euro, maar ik heb hem op eBay (nieuw) gekocht voor 19 euro.



Want je bent natuurlijk niet alleen aan je Palm verknocht, maar ook aan je mooie, perfect schrijvende vulpen.
__________________
hartelijke groeten,
Sander
Huis kopen in Tsjechie?
Wereldraadsel?
Posting?
  #2  
Oud 29 oktober 2004, 15:23
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
Want je bent natuurlijk niet alleen aan je Palm verknocht, maar ook aan je mooie, perfect schrijvende vulpen.
Helemaal waar.
Maar aangezien ik op m'n palm toch maar kleine hoeveelheden informatie invoer voldoet een stylus. Voor de lange teksten kan ik trouwens altijd nog m'n Ultrathin Keyboard gebruiken.
Om te schrijven gebruik ik een mooie (al zeg ik het zelf) Lamy vulpen. Met een inktresevoir, dus geen vullingen maar vullen met een potje inkt . Want er glijdt niets zo mooi over het papier als een vulpen.
Ik heb trouwens wel een balpen/styluscombinatie. Maar die gebruik ik eigenlijk alleen maar om mee op papier te schrijven.
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023