Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29 maart 2002, 16:29
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
kijk of je ergens GSMTool vandaag kunt halen. dan zet je je ir van de 8310 aan, legt je palm ernaast, klikt op "sync adressbook" en de rest doet ie vanzelf. je moet wel even de voortgang bekijken op je palm en aangeven wat je wel en niet vervangen wil.

maar de beste optie van het pakket vind ik nog datje dus een nummer vanuit je palm bellen kunt.en dat gaat best wel snel:

nokia: menu, 9

palm: gsmtool opstarten (sneltoets todolist, menu aanklikken, tweede submenu.

very easy en makkelijk. alleen het smsen gaat nog niet zo soepel.
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #22  
Oud 26 augustus 2002, 21:43
bullbord
Guest
 
Berichten: n/a
verbinding Nokia 6310 en Palm m505

Weet iemand hoe ik de verbinding tot stand kan brengen tussen mijn Nokia 6310 en de Palm m505. De phone-driver van de Nokia 6210 doet het niet, en de blauwtand is voor mij geen optie.

BVD

Theo
Met citaat reageren
  #23  
Oud 27 augustus 2002, 07:20
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
als het goed is heb je de driver ook niet nodig.

je moet wel zorgen dat in je palm, bij prefs, de ir aan staat. en dat je telefoon ook ir aan heeft staan. dat doe je dmv menu, toets 9.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #24  
Oud 27 augustus 2002, 09:01
bullbord
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orbit67
als het goed is heb je de driver ook niet nodig.

je moet wel zorgen dat in je palm, bij prefs, de ir aan staat. en dat je telefoon ook ir aan heeft staan. dat doe je dmv menu, toets 9.

gr

rw
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb het direct geprobeerd en het klopt. Nu mijn volgende vraag; waarom is dan de mogelijkheid om bij prefs een telefoondriver aan te wijzen???

Groet,
Theo
Met citaat reageren
  #25  
Oud 27 augustus 2002, 09:13
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
dat is voor telefoons die geen eigen modem hebben, als ik het goed heb. maar zo goed als alle nokia modellen hebben dat. als je kunt wappen heb je geen driver nodig. want je hebt een modem.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #26  
Oud 27 augustus 2002, 13:45
bullbord
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orbit67
dat is voor telefoons die geen eigen modem hebben, als ik het goed heb. maar zo goed als alle nokia modellen hebben dat. als je kunt wappen heb je geen driver nodig. want je hebt een modem.

gr

rw
Bedankt, ik ben weer een stuk wijzer geworden.

Gr.
Theo
Met citaat reageren
  #27  
Oud 27 augustus 2002, 14:01
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
en nou werkt het fatsoenlijk?

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #28  
Oud 28 augustus 2002, 21:11
willy
Guest
 
Berichten: n/a
beetje ervaring

slechts na ellenlang "knoeien" ben ik er in geslaagd de nokia 6310 met de palm m515 te verbinden. Het meest intressante is de IR verbinding. Elke vorm van communicatie lukt : telnrs dialen, WAP, sms, avant go...
Met BT ben ik er in geslaagd eindelijk a) de twee beestjes te connecteren (pair), b) sms via BT te versturen.
Iedere poging om via BT een GPRS verbinding te leggen met mijn provider is mislukt, zodat ik mij zal moeten beperken tot GPRS via IR. (zucht, dus geen avant go of wap via BT...
Bovendien blijken de twee niets naast mekaar te kunnen bestaan. Ofwel IR, ofwel BT, so.... tyelkens swithen van netwerk is niet te doen.
de nokia site bulkt van de eigenaars van een nokia 6310 of 6310i die er maar niet in slagen hun GSM via BT te koppelen. Nokia zwijgt overigen in alle talen... zie hiervoor "nokia knowledge network Bluetooth"
Voelt iemand zich geroepen?
vriendelijke groet
Willy
Met citaat reageren
  #29  
Oud 28 augustus 2002, 21:50
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Ik heb via via gehoord dat het een probleem is van Nokia en dat Nokia momenteel heel hard werkt aan nieuwe firmware voor de 6310. Er zit een mankement in het BlueTooth-gedeelte van de telefoon. De 6310i heeft deze nieuwe firmware al wel en hier schijnt het moeiteloos te werken.

- jp
Met citaat reageren
  #30  
Oud 02 januari 2003, 20:36
GertjanStoker's schermafbeelding
GertjanStoker GertjanStoker is offline
Lid
Voornaam: Gertjan
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 30 december 2000
Locatie: Montfoort
Berichten: 37
Bij mij werkt het zaakje wel (niet altijd)

Ik gebruik de M515, Nokia 6310i, Palm Blutetooth card en het werk vaak goed. SMS, beamen etc prima, alleen moet in palmscape en avantgo eenmaal starten, connecten en dan weer disconnecten en dan weer een andere applicatie sarten en dan weer connecten en dan kan ik het internet op... Wel wat omslachtig, iemand betere ervaringen?
__________________
Met vriendelijke groet
Gertjan

Sharp, Palm III, palm IIIc, Palm m500, Tungsten, Zire 72
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023