Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02 maart 2010, 14:29
ZZRoland ZZRoland is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 09 februari 2007
Berichten: 21
Ik vrees dat we het niet meer gaan meemaken. Jammer. Ik had graag een pre gehad. Nu maar wachten op de eerste Windows mobile 7 toestellen.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 04 maart 2010, 07:52
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Ik heb de Windows Mobile 7 previews gezien, dáár ga ik dus echt niet mee werken. Onvergelijkbaar. Maar ik heb nog wel goede hoop. Palm doet er 2x zo lang over dan ze wilden, nou, dat is een redelijk normaal ICT traject.
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #23  
Oud 06 maart 2010, 16:03
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Tja, mijn Treo 680 valt bijna uitelkaar en heb ook gekeken naar alternatieven of wachten tot de Plus gsm via grijze import is te bemachtigen. Kan helaas niet meer wachten en neem maar genoegen met een Palm Pre ipv de Plus.
Ga voor de engelse Pre bij Mobiletechcenter met unlockkaartje.......
Met citaat reageren
  #24  
Oud 07 maart 2010, 14:47
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Je hebt groot gelijk. Je krijgt zeker geen spijt! Zelfde durfde ik dat extra unlock kaartje niet aan. Als de provider of het OS dusdanig verandert dat deze truuk niet meer werkt, dan zit je met de gebakken peren. Lees ook: http://www.palmclub.nl/forums/palm-p...tml#post196721
__________________
Mark van der Hijden

Laatst gewijzigd door MendriX; 07 maart 2010 om 21:01.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 07 maart 2010, 19:28
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Dat risico neem ik dan maar. Vooralsnog werkt de UK Pre met unlockkaartje met de WebOS 1.4-versie van Sprint. Dat is nu voor mij voldoende reden om hier genoegen mee te nemen. Een WinMob of Android phone is geen optie voor deze Palmfanaat
Enne, zing het dan nog wel een jaar uit tot de Pre Plus officieel uitkomt in Nederland.......
Met citaat reageren
  #26  
Oud 07 maart 2010, 22:38
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
waarom zo'n tussen stap nemen?
een duitse pre werkt perfect.. en is waarschijnlijk nog goedkoper te vinden dan de uk versie..
__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren
  #27  
Oud 10 maart 2010, 11:48
eric40 eric40 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Berichten: 118
Kan iemand mij uitleggen wat de reden is waarom Palm geen webOS telefoons in Nederland wil verkopen?
Als het niet lukt via een telecom provider dan verkoop je de telefoons toch gewoon los! Stel dat die dingen vijf à zeshonderd euro kosten, lijkt mij dat er toch veel mensen zijn die dit ervoor willen betalen. Wat voor gedachte hebben de sales mensen van Palm om niet te verdienen aan Nederlanders? En maar zeuren dat ze niet zoveel verkopen!
Ik begrijp dit totaal niet!

Is er trouwens een email adres van Palm waar je dit kan vragen? Op de Palm site kom ik niet verder.
Met citaat reageren
  #28  
Oud 10 maart 2010, 11:57
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eric40 Bekijk bericht
Is er trouwens een email adres van Palm waar je dit kan vragen? Op de Palm site kom ik niet verder.
Ik heb al 'ns een keer via een US forum diverse mail adressen gekregen waar ik vragen over dit onderwerp naar toe gestuurd heb, gewoon keurig nette en beleefde vragen. Nu, 3 maanden later, heb ik op geen enkele vraag een antwoord gekregen.
Met citaat reageren
  #29  
Oud 10 maart 2010, 12:38
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Ik heb er ook wel 's met ze over gemaild, met Palm US en die gaven antwoord dat ik geduld moest hebben. Hier zie je overigens mijn visie waarom Palm nu niet in NL zit:

http://www.palmclub.nl/forums/palm-p...tml#post196450

Vergeet ook niet, het is een relatief erg klein bedrijf met heel weinig geld dus ze moeten kiezen, veel kiezen vooral om níet te doen, of later te doen.
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #30  
Oud 10 maart 2010, 15:26
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Ik ga er van uit dat ook Palm een "sterkte-zwakte" en "kansen en bedreigingen" analyse heeft gemaakt en op basis daarvan heeft gekozen voor de strategie die we de afgelopen maanden hebben gezien. Terugkijkend kun je stellen dat er ergens in dit proces iets niet goed is gegaan, ergo, de verkoop statistieken zijn dramatisch. Gevolg, een op een wanhoop lijkende reactie door de toestellen zo ongeveer voor niets weg te geven of een "twee halen één betalen" actie. Daarnaast zie ik helaas geen enkele aanwijzing dat de strategie heroverwogen en aangepast wordt. In geen enkel land, anders dan de landen waar het toestel al verkocht wordt, zie of hoor ik iets over activiteiten of berichten die er op duiden dat een release aanstaande is. Het wordt gewoon steeds stiller rond Palm.
Met citaat reageren
  #31  
Oud 15 maart 2010, 12:09
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Bestaat Palm Nederland eigenlijk nog? Het lijkt er niet op. Hun site is al ruim een jaar ogenschijnlijk niet meer aangepast en als je googled zijn de eerste resultaten pagina's van producten die al niet meer verkocht worden.

Iemand nog geruchten over een Pre release in NL?
Met citaat reageren
  #32  
Oud 15 maart 2010, 15:51
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
Verwacht best niks... of hooguit ... 'geruchten over' (niet eens een toestel !) een Après dumping in NL ... En die sites... droge spons...
Ik log zo nu en dan es in, eerder uit melancholie en empathie dan om enige andere reden... sorry
Klein bedrijf ? verklaart juist helemaal NIET de houding van Palm Inc.
Een release ? JA of NEE ? deze zenuwstreng heb ik reeds doorgeknipt, doet geen pijn meer...
"In the Palm of Your hand" ? de meest cynische allusie die Steve Jobs kon maken...
Voor mij was het vandaag verder een zonnige dag... voor Palm investeerders weet ik nog zo niet...
Enjoy your Windows of Opportunities.... hei, kijk es om, aan deze rechter zijde staat geen muur... ongelooflijk he ?

allusie
Met citaat reageren
  #33  
Oud 15 maart 2010, 16:01
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ik vermoed dat dat niet eerder zal zijn dan de introductie van de twee Plus-modellen bij SFR in Frankrijk. En dat is dan weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de gsm-versies van voornoemde modellen...

Ik ga er niet meer vanuit dat de normale Pre en Pixi nog verschijnen in andere Europese landen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023