Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 november 2001, 22:06
pa3hfu's schermafbeelding
pa3hfu pa3hfu is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 08 juni 2001
Locatie: Hoogland
Berichten: 97
Question Sony Clie 300

Mijn Clie 300 wil niet hotsyncen met mijn PC. Althans niet via de
cradle die een USB aansluiting heeft. Alleen de eerste keer dat ik de hotsyncknop indrukte, kwam Windows XP met de melding dat nieuwe hardware (Sonu Clie 300) was gevonden. Nadat de drivers waren geinstalleerd, komt de Clie zo'n 20 seconden nadat ik de hotsyncknop heb ingedrukt met de melding dat de seriele poort al in gebruik is. En dan te bedenken, dat de Clie met USB cradle werkt.
Hotsyncen via IrDA werkt wel goed! Mijn M505 werkt wel goed via USB.
Ik gebruik Palm Desktop 4.01 + HS-update. Wie heeft DE oplossing ??
Met citaat reageren
  #2  
Oud 06 december 2001, 12:52
Spectral
Guest
 
Berichten: n/a
Jah ik heb de oplossing, ruil je palm in voor een andere.
Sony heeft de S300 gemaakt voor win9x/2000 ze zijn dan ook niet van plan om XP te supporten (Imho, Sony support zuigt heel erg, ook notebooks etc.). Je zou binnenkort voor veel $$$ de PalmOS 4.1 upgrade van Sony kunnen kopen dan heb je dat USB switcher programmatje niet meer nodig. Immers, dat programma emuleert een com-poort en dat werkt niet in XP.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 december 2001, 13:37
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Misschien voorlopig nog even geen gebruik maken van Windows X(tra) P(roblems)?!!!

Microsoft moet nog steeds het eerste pakket op de markt zetten dat wel in 1 keer probleemloos werkt. Voor XP waren er op de eerste dag al vele MegaBytes aan patches beschikbaar. Mij zegt dat voldoende. Voorlopig hou ik het nog bij Windows 95. Jammer genoeg werkt USB niet (ondanks de 95-versie met USB ondersteuning), maar verder is dit nu redelijk stabiel.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #4  
Oud 06 december 2001, 14:25
Spectral
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Voorlopig hou ik het nog bij Windows 95.
Damn, je loopt bijna 7 jaar achter met je OS....

Windows 95 draait alleen fijn op een trage machine. Op een p2 is windows 2000 al sneller puur door de manier waarom 9x de hardware aanstuurt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023