Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25 november 2003, 01:15
cort cort is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 23 november 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 47
Ik heb mijn Palm T3 ook langs coolelectronics besteld en hoop hem een dezer dagen te ontvangen.Wat de douane betreft ,ga ik niet akkoord aangezien ik in Nederland bestel en ook betaal op een nederlandse bankrekening.Dat hun magazijn zich in USA bevindt in mijn probleem niet.Denk ik?
__________________
Cort
Met citaat reageren
  #22  
Oud 25 november 2003, 10:50
Ruudje's schermafbeelding
Ruudje Ruudje is offline
Moleculair genetisch lid
Voornaam: Ruud
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 12 februari 2001
Locatie: Castricum
Berichten: 38
Ik had vooraf al informatie hierover opgevraagd bij coolElectronics.
Hier een deel van het antwoord:

"Al onze prijzen vermeld op de website zijn de verkoop prijzen exclusief de verzendkosten. Al onze producten komen rechtstreeks vanaf ons hoofdkantoor in Amerika. Het kan dus zo zijn dat er over de waarde vermeld op het pakket bij een onderschepping van de douane btw of invoerrechten betaald moeten worden. Deze bedragen ongeveer 20 euro. De kans erop is echter niet groot."

...Maar voor Cort's redenering valt ook wat te zeggen, maar duurt het wel weer langer (waarschijnlijk veel papieren procedures) voor je hem in handen hebt, en daar ging het in deze thread uiteindelijk om.
__________________
Ruud
====================
"Success is getting what you want.
Happyness is liking what you get."
Met citaat reageren
  #23  
Oud 26 november 2003, 11:09
Yamaha R1
Guest
 
Berichten: n/a
Levering T3

Ik heb ook een t3 bij Coolelectronics vandaan.
Het duurde wat lang eer ik hem had omdat er schijnbaar gewoon verzendtijd over heen ging vanuit Amerika. Klinkt logisch...
Ik had de pech dat de douane het pakket eruit haalde en dus moest ik 16,80 betalen aan de postbode. Was trouwens helemaal geen gedoe met de papieren, gewoon een handtekening dat je accoord ging met de vermelde waarde (was trouwens lager als wat ik ervoor betaalde dus de kosten waren ook lager, erg slim). En dat het adres klopte, terug sturen en twee dagen later had ik me T3-tje binnen.
Al met al 15 dagen onderweg niet slecht want hier bij Dixons hebben ze hem niet eens meer.
Was me het wachten wel weer waard dus....
Mmm nou nog me T3 met navigatie op de motor

Groetjes motor gek.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023