Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 oktober 2003, 19:08
Linux Linux is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 06 april 2003
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 44
Wink Ja ik heb de keus gemaakt

Na zowat alle forum threads gelezen te hebben heb ik een keus gemaakt
Ik zat te dubben over de T|3 en de T|E.
Het is de T|E geworden waarom omdat je voor deze prijs euro 219 veel krijgt
Bijna had ik mijn principes overboord gegooid betreft het maximale wat ik wil uitgeven voor een pda voor de T|3 ,maar omdat ik elke dag beschikking tot meerdere pc's met snelle internet heb vond ik dat voor het extra's wat ik zou krijgen een te hoog prijsverschil want internet zal ik niet veel doen met mijn pda want ik heb altijd zijn grotebroer mee wat beter leest
Maar nu terug naar mijn vraag op de nederlandse palmone site in de rubriek vergelijking van diverse palms staat dat de T|E een 8mb rom heeft maar fileZ geeft aan dat het een 16mb rom is nu is mijn vraag is het mischien ook een flashrom en dat het moederbord het zelfde is van de T|3 en dat dit niet bekend gemaakt is want een van mijn afwegingen om bijna voor de T|3 te kiezen was de 16mb flashrom zodat upgrade naar palm os 6 mogelijk is
Bestaat er mischien ook een tooltje waarmee ik kan kijken of het een flashrom is
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 oktober 2003, 22:10
jempen jempen is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 20 januari 2003
Berichten: 128
Hoi Linux,

voor zover ik weet heeft de T|E geen Flashable Rom, wat dus betekent dat je de OS niet kan upgraden naar de toekomstige 6.0. Hoe dat zit met het ROM geheugen weet ik niet exact alleen dat hij 32 mb RAM bevat.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 oktober 2003, 01:21
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Normaal gesproken kun je kijken of je flash ROM hebt met een testprogramma dat hoort bij JackFlash. Alleen moeten ze soms de support voor nieuwe modellen eerst nog even inbouwen. Dus pas als ze daar de software aangepast hebben kun je het testen. Het zou natuurlijk ook in de specificaties kunnen staan.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023