Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 oktober 2003, 19:16
Lex
Guest
 
Berichten: n/a
Smile m515 en T3

Ik ben in het bezit van een M515 en overweeg de T3, er zijn nog een paar vragen open voor mij:

1. kan ik mijn m515 en t3 tegelijk op 1 computer bijhouden of botst dit met elkaar en hoe gaat dat met desktop software.

2. is de travelcharger kit voor de m515 ook bruikbaar voor de t3.

3. heeft iemand ervaring met het typeaway toetsenbord van logitech en de evt nadelen agv ontbreken recente driverupdate voor T3, of zou ik daarvoor toch een nieuw toetsenbord moeten kopen?

4. welk merk SD kaarten en grootte werkt snel en betrouwbaar op de T3.

5. waar kun je naast pdashop nog meer op internet een T3 goedkoper aanschaffen dan in een winkel. bij pdashop staat telkens uitverkocht.

6. als ik m515 en t3 naast elkaar gebruik hoe hou ik zaken zoals agenda en memo's dan op beide gelijk?

alvast bedankt, groet lex
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 oktober 2003, 19:35
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Re: m515 en T3

1) Nee, installeer wel de laatste Palm Desktop versie van de T3.

2) Ja.

4) Kijk in de Palmclub Tips pagina voor de Benchmark tabel. In het algemeen wordt aangeraden Sandisk kaartjes te mijden.

5) Kijk op de pricewatch van Tweakers.net maar door de goeie verkoop zijn ze in de winkels die de laagste prijzen hebben bijna allemaal uitverkocht

6) Zoeken naar: meerdere handhelds, deze vraag is al vaker gesteld, je kunt heel makkelijk de antwoorden opvragen middels de search functie van dit forum.

Succes!
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023