Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 december 2007, 22:39
Tina Tina is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Berichten: 7
Question Synchronisatie Outlook Agenda ipv Calendar

Hoi,

Ik heb net een Treo 750v. Werk met een NL versie van Outlook onder Windows Vista. Synchroniseren met Outlook Contactpersonen gaat prima maar de Agenda komt niet door. Nou ja, de Agenda komt eigenlijk wèl door maar die is leeg omdat de data in Calendar staat en die kan ik niet zomaar hernoemen. Ooit heb ik voor een oude Palm voor synchronisatie met een of ander Amerikaans pakket juist de Engelse namen in Outlook moeten gebruiken omdat de data anders niet werd herkend.

Nou kan ik zelf 2 oplossingen bedenken waar ik allebei (nog) niet uit kom.
  1. Ergens in de synchronisatiesoftware aangeven dat niet Agenda maar Calendar moet worden gesynchroniseerd: heb nog nergens kunnen vinden waar ik dat kan aanpassen
  2. De data uit Calendar overpompen naar Agenda: heb vanaf de oude pc het bestand outlook.pst geïmporteerd en daar stonden alle mappen al voorgedefinieerd. Agenda weggooien en Calendar hernoemen gaat niet omdat Agenda standaard is en niet weggegooid kan worden.
Heeft iemand tips of adviezen? Ik hou me van harte aanbevolen. Ben ff helemaal de weg kwijt nu ...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 december 2007, 23:17
Tina Tina is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Berichten: 7
Ik heb het antwoord intussen gevonden op de Microsoft Communities:

Citaat:
Vraag: Ik heb in een nieuwe Nederlandstalige Office 2003, een .pst file geïmporteerd die gemaakt is van een vorige Engelstalige versie. Ik gebruik de Calendar ipv de Agenda. Kan ik alle Calendar items importeren in mijn Agenda?
Citaat:
Antwoord: Je hebt nu twee agenda's? Agenda/calendar op weergave categorie zetten,
alle items selecteren en verslepen naar gewenste agenda.
Ik heb inderdaad weergave op categorie gezet en alles van Calendar naar Agenda gesleept. Intussen is de agenda helemaal gesynchroniseerd met de Palm!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023