alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
![]() Bij het hotsyncen krijg ik de mededeling;
Install to Card synchronization failed. Wat te doen svp? Hoe krijg ik deze mededeling weg? Voor alle duidelijkheid: In mijn T3 zit een SD card met daarop TomTom Navigator 5 waarop niet bijgeschreven kan worden. Deze is inmiddels niet meer bruikbaar omdat ik de activatiecode niet meer ken. Ik gebruik nooit een card in mijn T3 om iets bij te schrijven ueberhaupt. Prettige Paasdagen alvast gewenst, Koen van Brugge
|
||||
|
||||
Heb je software op je pc die een synchronisatie uit wil voeren met software op je T3? Volgens mij kun je kijken naar de conduits binnen Hotsync op de pc.
Succes, groeten, Roel
|
|||
|
|||
Hotsync probleem
Roel,bedankt.
Misschien kan je me wat beter uitleggen HOE ik die hotsyncs op PC moet opzoeken? Ben helaas niet erg goed in computeren wat betreft Hotsyncen naar Palm.Foto's zijn eropgezet,opde T3, via Install.Ging altijd goed tot nu.... Bedankt
|
|||
|
|||
Hi Roel, mag ik nog een keer iets zeggen?
Dit krijg ik op mijn scherm by hotsyncen..... HotSync operation started for Koen van Brugge on 04/23/11 23:55:04 Install error: There is no card present in the SecureDigital (SD) Card-slot. Install To Card synchronization failed Conduit Error: Unknown error. (1000) OK Quick Install OK VersaMail OK Note Pad OK Voice Memo OK Tasks OK Documents To Go OK Memos OK Calendar OK Contacts OK Photos OK AudioList OK BackupBuddy HotSync operation completed on 04/23/11 23:56:30 Kan je mij stap voor stap uitleggen hoe te handelen? Prettige Paasdagen. Koen
|
||||
|
||||
Hmm, een Conduit (welke?) wil dus iets doen op een SD-kaart.
- is er een SD-kaart aanwezig? En zo ja: staat het palletje zo dat er geschreven mag worden? - Welke conduit zou dit kunnen zijn. Het moet een programma zijn dat zowel op de pda, als op de PC werkt. Dat kun je alleen zelf nagaan. Zelf kan ik de hotsyncmanager niet meer starten, want die gebruik ik niet op mijn iMac. Iemand anders hier op het forum? Gr, Roel
|
|||
|
|||
Hotsync probleem
Beste Roel,
Ik heb alles van mijn PC en Palm T3 nog es doorgelicht en ja hoor, er kwam er eentje tevoorschijn,een foto die was gedownload op Install en welke naar de T3 was overgezet.WAAROM ER NU GEVRAAGD WERD DIE FOTO OP EEN sd CARD TE ZETTEN IS MIJ NIET DUIDELIJK OMDAT IN HET VERLEDEN DEZELFDE TRUC WEL HEEFT GEWERKT. Hartelijk dank voor je hulp, prettige dag , Koen